خبرگزاری کار ایران

خط ۵ متروی از روز یکشنبه از ساعت ۴:۳۰ صبح سرویس‌دهی خواهد کرد

کد خبر : ۶۴۱۹۴۸

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: با توجه به درخواست مسافران همزمان با تغییر ساعت کار ادارات استان تهران از روز یکشنبه ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ ساعت فعالیت خط ۵ متروی تهران و حومه از ساعت ۴:۳۰ صبح آغاز خواهدشد.

به گزارش ایلنا، فرنوش نوبخت (مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه) با اشاره به  اینکه خطوط ۵ گانه متروی تهران و حومه از صبح امروز همزمان با اجرای بخشنامه استانداری تهران در خصوص تغییر ساعت کار سرویس‌دهی به مسافران را نیم ساعت زودتر آغاز کردند، گفت: اما با توجه به در خواست شهروندان و مسافران خط ۵ متروی تهران و حومه (گلشهر- تهران) در اولین روز اجرای این طرح از طریق رسانه‌ها و راه‌های‌های ارتباط با شهروندان؛ شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به منظور رفاه حال بیشتر مسافران و کارکنان ادارات که برای رسیدن به محل کار از مترو استفاده می‌کنند، ساعت فعالیت خود را از ساعت ۵ صبح به ۴:۳۰ صبح کاهش داد.

وی تصریح کرد: از فردا یکشنبه ۱۷ تیرماه ۱۳۹۷ خط پنج متروی تهران و حومه در مسیر (گلشهر-تهران) از ساعت ۴:۳۰ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کند تا مسافران در ساعات جدید کاری بتوانند به موقع به محل کار خود برسند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در پایان خاطرنشان کرد: این تغییر ساعت فعالیت متروی تهران و حومه تا پایان تیرماه اعمال می شود و پس از آن زمان فعالیت به حالت عادی خود بازمی‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز