خبرگزاری کار ایران

در صحن شورا مطرح شد؛

تاکید دنیامالی بر انتقال مدیریت بخشی از مترو تهران-کرج به شهرداری کرج/خط ٥ مترو ١٧ سال بهسازی نشده است

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۵۶۸

عضو شورای شهر تهران بر لزوم انتقال مدیریت بخشی از مترو تهران - کرج به شهرداری کرج تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد دنیامالی در تذکر پیش از دستور در سیصد و چهل ‌و دومین جلسه علنی شورای شهر به بازسازی خط ۵ مترو اشاره و تاکید کرد و گفت: این خط،  ۱۷ سال است که بهسازی نشده و لازم است شهرداری طرح یا لایحه‌ای بیاورد که بحث تفکیک حوزه جغرافیایی مترو تهران با کرج مشخص شود.

دنیامالی با بیان اینکه ۲۲۰۰ نیرو در این خط کار می‌کنند و سالانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری تهران هزینه دارد، افزود: بخشی از این خط، در محدوده جغرافیایی تهران نیست و بارها گفته شده که چون پول ندارید برق مترو را قطع می‌کنیم.

دنیامالی با بیان اینکه باید در قالب لایحه‌ای، محدوده مترو در منطقه ۲۲ را به شهرداری تهران و مابقی را به شهرداری کرج واگذار کرد، گفت: می‌توان با تعیین "ایستگاه وردآورد" به عنوان ایستگاه مبادله‌ای، از ورود واگن‌های دوطبقه به ایستگاه صادقیه جلوگیری کرد.

این عضو شورای شهر تهران در ادامه تاکید کرد که عدم تفکیک حوزه مترو تهران ـ کرج باعث بروز مشکلاتی در آینده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز