خبرگزاری کار ایران

توکلی به ایلنا خبر داد:

۴۸/۵ درصد از داوطلبان آزمون استخدامی کارت ورود به جلسه را دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۷۴۱

مشاور عالی سنجش آموزش کشور بیان کرد: زمان دریافت پرینت کارت شرکت در پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ساعت ۲۴ فردا پنجشنبه ۱۴ تیر ماه ۹۷ پایان می‌پذیرد.

حسین توکلی (مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور) درباره آخرین آمار دریافت کارت آزمون استخدامی به خبرنگار ایلنا گفت: براساس برنامه زمانی اعلام شده مدت دریافت پرینت کارت شرکت در پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ساعت ۲۴ فردا پنجشنبه ۱۴ تیر ماه ۹۷ پایان می‌پذیرد. تا ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۱۳تیرماه ۹۷ از تعداد ۴۲۷ هزار ۶۹۶ داوطلب ثبت نام کننده این آزمون تعداد ۲۰۷ هزار و ۴۶۸ داوطلب یا به عبارت دیگر ۴۸/۵درصد از ثبت نام کنندگان نسبت به دریافت کارت و برگه راهنمای دفترچه آزمون اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد: بنابراین به کلیه داوطلبانی که تاکنون برای دریافت پرینت کارت و برگه راهنمای شرکت دراین آزمون اقدام نکرده‌اند، اکیدا توصیه می‌شود در این مدت باقیمانده و حداکثر تا ۲۴ فردا پنجشنبه ۱۴ تیرماه ۹۷ به سایت سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به دریافت پرینت کارت و برگه راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند. همانطوری که قبلا نیز اعلام شده است، پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای جذب ۱۸ هزار ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی مندرج در اطلاعیه و دفترچه راهنمای آزمون مذکور با تعداد۴۲۷ هزار و ۶۹۶ داوطلب صبح روز جمعه ۱۵ تیرماه ۹۷ در ۱۳۹ شهرستان و ۲۳۴حوزه امتحانی برگزار خواهد شد که از این تعداد ۲۶۸ هزار و ۱۲۲ نفر زن  و ۱۵۹ هزار و ۳۷۴ نفر مرد هستند.

توکلی افزود: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ آغاز می‌شود و درب حوزه‌های امتحانی راس ساعت ۸ صبح بسته خواهد شد و داوطلبان ضرورت دارد قبل از بسته شدن درب‌های ورود به جلسه در محل آزمون‌های امتحانی حاضر باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز