خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

تعداد افراد مسموم شده روستای باوج به ۱۲۹ نفر رسید/ ۵ نفر از بیمارستان اهواز ترخیص شدند

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۴۵۲

مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی قانونی خوزستان گفت: تعداد افراد مسموم شده روستای باوج شهرستان رامهرمز به 129 نفر رسید.

رضا رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین آمار تعداد افراد مسموم شده گفت: تاکنون تعداد مسموم شدگان روستای باوج شهرستان رامهرمز به 129 نفر رسید که تعداد 50 نفر بصورت سرپایی مداوا شدند و 79 نفر به بیمارستان مادر رامهرمز و بیمارستان‌های شهرستان اهواز انتقال یافتند.

وی افزود: تعداد 4 نفر به بیمارستان ابوذر اهواز، 11 نفر کرمی، 13 نفر سینا و 17 نفر به بیمارستان نفت این شهرستان منتقل و جهت درمان بستری شدند که تاکنون 5 نفر از آنها درمان و از بیمارستان ترخیص شدند.

رفیعی ادامه داد: اقدامات لازم برای کنترل وضعیت، رسیدگی درمانی و بهداشتی در منطقه و نیز ارائه خدمات به افراد دچار مسمومیت در حال انجام است.
 
به گفته عطاءاله شیرالی، معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت رامهرمز دلیل احتمالی مسمومیت جمعی از اهالی دهستان ابوالفارس که از 3 روستای شهید رایگانی، ستلون و کبوتری به مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باوج رامهرمز مراجعه کردند، آب آلوده اعلام شده که نمونه برداری لازم انجام و نتیجه تا 3 روز آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز