خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران:

همه دستگاه‌ها باید سالانه 20 درصد از خدمات خود را از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارائه کنند

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۲۴۹

جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان امروز شنبه 9 تیرماه به ریاست استاندار تهران و با حضور مدیران استانی جمعی از فرمانداران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران و اعضای شورا در استانداری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ابتدای این جلسه نعمت اله ترکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با ارائه گزارشی از استقرار دولت الکترونیک در استان تهران گفت: با توجه به اینکه در بودجه‌ریزی عملکردی 25 دستگاه 880 خدمت برای ارائه از طریق دولت الکترونیک تعریف شده است اما هنوز برخی دستگاه‌های اجرایی به سیستم شبکه دولت متصل نیستند.

وی ادامه داد: بر اساس قانون همه دستگاه‌ها باید سالانه 20 درصد از خدمات خود را از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارائه دهند.

در ادامه جلسه رضایی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران با اشاره به ضرورت معرفی نماینده دستگاه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه خدمات الکترونیک خاطرنشان کرد: ایجاد شبکه ملی اطلاعات اقدام مهمی از سوی وزارت ارتباطات است. استان تهران به دلیل رتبه نخستی که در شاخص‌های فناوری اطلاعات دارد در این بخش از ظرفیت بالایی برخوردار است.

رضایی همچنین تصریح کرد:: همه روستاهای استان تهران حداقل یک خدمت دولت الکترونیک را دریافت می‌کنند و در استان تهران تنها به هفت روستا هیچ نوع خدمت الکترونیکی ارائه نمی‌شود 6 عدد از این روستاها در منطقه دماوند است که خالی از سکنه بوده در غیر از این به همه روستاهای استان تهران که دارای سکنه باشند حداقل یک خدمت الکترونیک ارائه می‌شود.

در این جلسه مطرح شد که در استان تهران هشت میلیون و 500 هزار مشترک تلفن ثابت و حدود 17 میلیون نفر مشترک تلفن همراه وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز