خبرگزاری کار ایران

توضیحات استاندار درباره اجرای طرح معاینه فنی موتورخانه‌های بخش‌های خصوصی

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۱۷۹

استاندار تهران درباره اجرای طرح معاینه فنی موتورخانه‌های بخش های خصوصی گفت: برای اجرای این طرح در بخش خصوصی منتظر آیین نامه هستیم و شهرداری و سازمان بهینه سازی مصرف سوخت می توانند در این بخش کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین مقیمی در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران با اشاره به طرح‌هایی که در راستای کاهش آلودگی از سوی استانداری تهران پیگیری می شود، گفت: طرح معاینه فنی موتورخانه‌های ادارات و منازل مسکونی برای سال٩٧ تأمین اعتبار و برای دستگاه های دولتی نیز طبق ماده ١٧ قانون بهینه سازی مصرف انرژی اجرا می‌شود.

وی درباره اجرای طرح معاینه فنی موتورخانه‌های بخش های خصوصی گفت: برای اجرای این طرح در بخش خصوصی منتظر آیین نامه هستیم و شهرداری و سازمان بهینه سازی مصرف سوخت می توانند در این بخش کمک کنند.

مقیمی خاطرنشان کرد: سازمان بهینه‌سازی همچنین برای شناسایی سیستم هایی که انرژی کمتر مصرف می کنند انجام کارهای مطالعاتی و استفاده  از سرمایه گذار برای بهسازی سیستم ها اقدام کند.

در ادامه نیز طاهری مدیرکل سازمان استاندارد استان تهران گفت: موتورخانه های بخش مسکونی در شهر تهران با فرض 20 طبقه میزان آلودگی شان معادل 10 خودروی تاکسی است.

وی ادامه داد: سال گذشته این طرح در 16 موتورخانه دانشگاه تربیت مدرس انجام شد که باعث کاهش یک میلیون و 237 هزار مترمکعب گاز شد.

مقیمی تاکید کرد: در صورتی که بودجه طرح تامین شود می‌توانیم این طرح را در خصوص 500 طرح انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز