خبرگزاری کار ایران

در همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع استان تهران مطرح شد؛

تغییرات عمده‌ای در محل عرفات ایجاد شده/ قوانین عربستان را صددرصد اجرا کنید

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۷۳۷

رییس پلیس فرودگاههای کشور در همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع استان تهران گفت: سعی کنید قوانین کشور عربستان را به صورت صددرصد اجرا کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینی (مدیر کل حج و زیارت استان تهران) در همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع استان تهران گفت: تغییرات عمده ای در محل عرفات ایجاد شده و چادرهای جدید مدرن با استفاده از کولرهای آماده شده قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: فضای محدود منا و عرفات و سرانه ای که به زائران برای اسکان تعلق می گیرد یکی از مهمترین دغدغه های ماست که امیدواریم نهایت بهره برداری انجام شود.

در ادامه سردار حسن مهری، رییس پلیس فرودگاههای کشور در سخنانی گفت: سعی کنید قوانین کشور عربستان را به صورت صددرصد اجرا کنید.

وی با بیان اینکه ایران و ایرانی همیشه سفیر خوش اخلاقی و رعایت اخلاق است، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران پرچم دار مبارزه با مواد مخدر است، لذا مهمانان سرزمین وحی به این موضوع توجه داشته باشند.

رییس پلیس فرودگاه های کشور تصریح کرد: قوانین و مقررات سختی برای حمل مواد مخدر در کشور عربستان وضع شده است از همین رو پلیس ایران در جهت صیانت از زائران ایرانی با همکاری سازمان حج و زیارت مقرر شده است بار غیر همراه زائران 48 ساعت قبل از پرواز توسط پلیس فرودگاه تحویل گرفته و به دقت بازرسی می شود.

سردار مهری با بیان اینکه هماهنگی خوبی از طریق سازمان حج و زیارت با وزارت حج عربستان شده است تصریح کرد: از سوی دولت عربستان یک سری از اقلام دارویی از جمله قرص و امپول متادون، آمپول و قرص ترامادول، قرص استامینوفن کدیین و ... ممنوع اعلام شده است از طریق سازمان حج و زیارت داروهای مورد نیاز به عربستان برده می شود، بنابراین از قراردادن این اقلام دارویی در بارغیر همراه به شدت خودداری کنید.

وی با توصیه به زائران گفت: از قبول امانت در فرودگاهها چه از هم کاروانیان و چه از سایر افرادی که نمی شناسید خودداری کنید. همچنین از قراردادن پول و اشیاء قیمتی در بار غیرهمراه خودداری کنید. همچنین از تحویل مدارک شناسایی به افراد ناشناس به شدت پرهیز کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز