خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر:

هیچ زائر ایرانی در حج امسال به دلیل حمل موادمخدر دستگیر نشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۳۳

کشف هر مقدار مواد مخدر حتی اندک از زائران بیت‌الله الحرام در عربستان، برای کشور و نظام در عرصه‌های برون مرزی و بین المللی تبعات منفی به دنبال دارد.

ایلنا: ‌ مدیرکل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بیش از ۶۴ هزار نفر از ایرانیان در سال‌ جاری به حج تمتع مشرف شدند و با همکاری انجام شده هیچ گونه مواد مخدری از مرزهای هوایی کشورمان به عربستان وارد نشد.

به گزارش ایلنا، " علیرضا اکبرشاهی " از موفقیت چند ساله ایران در ممانعت از خروج هرگونه مواد مخدر در عملیات حج تمتع خبر داد و گفت: عدم کشف هرگونه مواد مخدر و روانگردان و دستگیر نشدن هیچ یک از زائران اعزامی به حج تمتع امسال در عربستان حاصل همکاری‌های مؤثر دستگاه‌های مسئول و عملیات موفق پلیس فرودگاه‌های کشور در کنترل کاروان‌های اعزامی به عربستان سعودی است.

مدیر کل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر، گفت: کشف هر مقدار مواد مخدر حتی اندک از زائران بیت‌الله الحرام در عربستان، برای کشور و نظام در عرصه‌های برون مرزی و بین المللی تبعات منفی به دنبال دارد.

وی افزود: بیش از ۶۴ هزار نفر از هموطنان در سال‌جاری به حج تمتع مشرف شدند که با همکاری مطلوب طیف وسیعی از زائران و همدلی و هماهنگی بخش‌های مسئول همچون ستاد مبارزه با مواد مخدر، پلیس فرودگاه‌های کشور و سازمان حج و زیارت، برای چندمین سال متوالی هیچ گونه مواد مخدری از مرزهای هوایی کشورمان به عربستان وارد نشد.

اکبرشاهی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در جهت آگاه‌سازی زائران و پیشگیری از بروز این معضل، از دستگاه‌های متولی امر خصوصاً پلیس فرودگاه‌ها که نقش بارزی در این موفقیت مهم داشته‌اند، تشکر و ابراز امیدواری کرد که با همکاری عمره‌گزاران و زائران عتبات عالیات شاهد استمرار این موفقیت مهم در عملیات آتی اعزام کاروان‌های زیارتی به کشورهای عربستان و عراق باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز