خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگی وهنری، اردوها وفضاهای تربیتی خبر داد:

راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام الکترونیکی کانون‌های فرهنگی و تربیتی

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۱۲۲

مدیر کل فرهنگی وهنری، اردوها و فضاهای تربیتی از راه اندازی سامانه ثبت نام الکترونیکی کانون های فرهنگی وتربیتی به منظور ثبت نام دانش آموزان خبر داد و عنوان کرد: کانون های فرهنگی و تربیتی از جمله مراکز آموزشی است که ساحت های ششگانه سند تحول درآن در حال اجراست.

به گزارش ایلنا، علی رمضانی اظهار کرد: کانون های فرهنگی و تربیتی بیشترین نقش را در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ایفا می کنند و انواع رشته های مهارتی در کانون ها آموزش داده می شود به طوری که می توان گفت همه شش ساحت تربیتی مندرج در سند تحول در کانون های تربیتی محقق شده است.

وی از فعالیت 14 انجمن دانش آموزی در کانون ها خبر داد و افزود: رویکرد ما این است که مربیان کانون ها را از میان دانش آموزان عضو کانون که در دوره های مختلف شرکت کرده اند انتخاب وجذب کنیم.

رمضانی از فعالیت یک هزار و 129 کانون فرهنگی و تربیتی در سطح کشور خبر داد و تصریح کرد: ازاین تعداد، 19 کانون طرح ملی داریم که نمونه ای از استاندارترین مراکز تربیتی در کشور هستند ،همچنین در سطح شهر تهران 17 کانون ودر شهرستان های استان تهران 22 واحد فعالیت دارند.

وی با اشاره به تاکیدات وزیر مبنی بر ایجاد فضاهای بانشاط برای استفاده دانش آموزان گفت: هرچند در سال های اخیر کانون ها تا حدودی مورد غفلت واقع شده بود اما در دولت دوازدهم و در راستای سیاست های وزیرآموزش و پرورش انواع مهارت های اجتماعی،علمی،حرفه ای و...ب ه دانش آموزان آموزش داده می شود.

مدیرکل فرهنگی وهنری،اردوها وفضاهای تربیتی خاطرنشان کرد: بیش از 3میلیون و500 هزار دانش آموزان عضو ثابت کانون ها هستند واز برنامه های متنوع فرهنگی وهنری وهارت های مختلف بهره مند می شوند همچنین بیش از 700 هزار نفر از دانش آموزان نیز درجشنواره ها، جنگ ها ومناسبت های مختلف شرکت می کنند.

وی از راه اندازی سامانه ثبت نام الکترونیکی کانون های فرهنگی تربیتی خبر دادو عنوان کرد:  یکی از مزایای کانون های فرهنگی و تربیتی نسبت به سایر مراکز آموزشی، امکان حضور والدین دانش آموزان درکنار فرزندانشان وارئه برنامه هایی توسط کانون ها برای استفاده اولیای دانش آموزارن است.

رمضانی ادامه داد:دانش آموزان می توانند از 6 تیرماه جهت ثبت نام در نزدیک ترین کانون به محل سکونت خود به آدرس الکترونیکی www.hamgam.medu.ir    مراجعه وبا ارائه کد ملی ورمز عبورنسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، آ ئین افتتاحیه فعالیت های تابستانی نیز در کانون سلمان فارسی تهران 9 تیرماه برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز