خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد:

آغاز دوره‌های تخصصی، هنری و ادبی با حضور چهره‌های شاخص هنری در تابستان

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۰۳۳

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری دوره‌های تخصصی مهارت‌های زندگی ویژه گروه‌های سنی کودک، نوجوان و خانواده‌ها در ایام تابستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا زمردیان گفت: آموزش رفتارهای صحیح اجتماعی و مهارت‌های زندگی به کودکان و نوجوانان و آگاه‌سازی کامل خانواده‌ها از نیازهای مهم کشور است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به سهم خود تلاش دارد تا از ظرفیت‌های موجود در سراسر کشور در راستای رسیدن به این مهم بهره ببرد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی نه گفتن، چگونگی برقراری ارتباط موثر، روابط والدین و فرزند، مهارت دوست‌یابی، مسوولیت پذیری و... در مراکز کانون تصریح کرد: در کنار سایر فعالیت‌های آموزشی و کارگاهی کانون، تابستان سال جاری شاهد برگزاری دوره‌های تخصصی ادبی، فرهنگی و هنری با حضور چهره‌ها و هنرمندان شاخص کشور خواهیم بود.

وی افزود: این کارگاه‌ها در رشته‌های متنوعی چون شعر، داستان‌نویسی، گویندگی، قصه‌گویی، کارگردانی، بازیگری فیلم و نمایش، رباتیک و... برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر به مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور، پایگاه خبری کانون پرورش فکری به نشانی www.kanoonnews.ir و در تهران به مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری واقع در خیابان حجاب مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های 88971364 و 88971366 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز