خبرگزاری کار ایران

شهربانو امانی:

نهادهای اجتماعی به‌جای آنکه کنار خانواده‌ها باشند امنیت کودکان را به خطر می‌اندازند/پسر بچه‌های دبیرستانی در متمکن‌ترین نقاط شهر هم امنیت ندارند

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۶۹۶

صبح امروز در جریان هفتادودومین جلسه شورای شهر طرح الزام شهرداری به ارائه لایحه ایمن‌سازی، حمل و نقل دانش‌آموزان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهربانو امانی در دفاع از طرح الزام شهرداری به ارائه لایحه ایمن‌سازی، حمل و نقل دانش‌آموزان با تاکید بر اینکه در این حوزه نظارت کافی به سرویس مدارس وجود ندارد، گفت: شرکت‌های پیمانکار هیچ گونه نظارتی روی سرویس مدارس و رانندگان ندارند در نتیجه بچه‌ها هم امنیت کافی نداشته و همه نهادها ازجمله شورایاری باید در این مساله ورود کنند.

وی خطاب به مخالفان طرح افزود: شما باید آمار بدهید. هیچ آماری از آسیب‌هایی که به کودکان به خاطر سرویس‌های ناایمن مدارس وارد می‌شود، وجود ندارد. اگر مخالفید بگویید این مساله دغدغه‌تان نیست تا خانواده‌ها و دانش‌آموزان بدانند.

امانی با بیان اینکه در بودجه سال ۹۷ ، ۱۳ میلیارد تومان برای آموزش‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است، گفت: البته من نمی‌خواهم پشت صحنه‌ها را بگویم اما باید دغدغه آینده‌سازان کشور را داشته باشیم.

رئیس کمیته ایمنی حمل و نقل با تاکید بر اینکه سرویس‌های ناایمن باید دغدغه همه باشند، افزود: نهادهای اجتماعی به جای آنکه کنار خانواده‌ها باشند امنیت کودکان را به خطر می‌اندازند. پسر بچه‌های دبیرستانی در متمکن‌ترین نقاط شهر هم امنیت ندارند.

امانی در ادامه با تاکید بر اینکه روی این طرح کار پژوهشی انجام شده است، افزود: من به اندازه وظیفه‌تان از شما انتظار دارم این طرح با امضای اکثر اعضا ارائه شده و زیرش را امضا کرده‌اید. مرد است و حرفش.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز