خبرگزاری کار ایران

تولید پودر استخوان و دریچه قلبی در بازار داخلی

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۹۶۶

مدیرکل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت گفت: موفقیت‌های زیادی در حوزه تولید پوست، پودر استخوان و دریچه قلبی داریم که اکنون در بازار داخلی تولید و مصرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین وطن‌پور(مدیرکل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت) در نشست خبری که در ارتباط با رویداد ملی اینوتک سلامت برگزار شد، اظهار داشت: شرکت‌های دانش بنیان موفق شده اند محصولاتی را تولید کنند که بخشی از آنها در تحریم بوده و در آینده با توجه به مشکلات جدی که در واردات این محصولات می‌تواند وجود داشته باشد فعالیت شرکت‌ها بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه در حوزه محصولات بایوتک ۲۱ محصول در حال حاضر تولید می‌شود که ۶۵۰ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی به همراه دارد بیان داشت: در حوزه تجهیزات پزشکی توانستیم اتاق عملی را با تجهیزات کامل ۱۰۰ درصد ایرانی تولید کنیم.

وطن‌پور با اشاره به اینکه ۵۲ شرکت دانش‌بنیان محصولات صادراتی تولید می‌کنند، بیان داشت: ۳۵۰۱ شرکت دانش‌بنیان ثبت شده که البته آمار آن هفتگی  و ماهانه تغییر می‌کند و بیش از ۱۰۴۰ مورد از این شرکت‌ها در حوزه سلامت فعال هستند و ۴۵۰ مورد آنها محصول تجاری دارند.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت گفت: ۲۷۰۰ محصول دانش‌بنیان در بازار توسط این شرکت‌ها تولید می‌شود و سال جاری حمایت از این شرکت‌ها مدنظر قرار دارد.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت در ادامه گفت: موفقیت‌های زیادی در حوزه تولید پوست، پودر استخوان و دریچه قلبی داریم که اکنون در بازار داخلی تولید و مصرف می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز