خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام آزمون خاص روحانیون عتبات عالیات آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۴۶۵

مسئول دفتر نمایندگی بعثه در منطقه قم، از آغاز ثبت نام جذب خاص روحانیون عتبات عالیات در سال 97 خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین عسکری علویه از آغاز ثبت نام جذب خاص روحانیون عتبات عالیات در سال 97 خبر داد و اظهار داشت: با هدف به کارگیری روحانیون سرآمد و برجسته جهت همراهی با کاروانهای عتبات عالیات، در بعثه مقام معظم رهبری، تمهیداتی اندیشیده شده است تا روحانیون واجد شرایط خاص بتوانند این توفیق خدمتگزاری به زائران عتبات عالیات را به دست آورند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه منطقه قم با بیان اینکه ثبت نام جذب خاص روحانیون عتبات عالیات از بیست و یکم خردادماه آغاز و تا بیست هشتم خردادماه ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: آن دسته از روحانیونی که دارای شرایط لازم هستند می توانند با مراجعه به سامانه آزمون مدیریت جذب و سازماندهی به آدرسhttp://azmoon.hajj.irاقدام به ثبت نام نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین عسکری علویه، اتمام کامل دروس کتبی و شفاهی پایه دهم حوزه علمیه و حداقل 6 ماه در طول سه سال فعالیت تبلیغی را یکی از شرایط اختصاصی جذب خاص روحانیون عتبات عالیات دانست و افزود: مدرسان سطوح متوسطه و عالی حوزه علمیه،‌ اساتید دروس معارف اسلامی مورد تایید معاونت امور اساتید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و همچنین اعضای هیئت علمی مراکز آموزش عالی در صورت داشتن این شرایط می توانند در این سامانه ثبت نام نمایند.

وی همچنین افزود: ائمه جمعه، مسئولان حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خطبا و مبلغان معروف، مؤلفان آثار مورد قبول در حوزه دینی و مذهبی در صورت داشتن گواهی اتمام دروس کتبی و شفاهی پایه هفتم حوزه علمیه نیز می توانند در این دوره شرکت کنند.

گفتنی است معمم دائم بودن و داشتن حداقل 27 سال و حداکثر 55 سال، از شرایط عمومی ثبت نام جذب خاص روحانیون عتبات عالیات است. همچنین روحانیون می توانند برای آشنایی بیشتر با شرایط خاص ثبت نام به آدرسhttp://azmoon.hajj.irمراجعه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز