خبرگزاری کار ایران

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران اعلام کرد:

وضعیت ترافیکی شب بیست و سوم ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۸۲۸

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به تشریح وضعیت ترافیکی شب بیست و سوم ماه رمضان پرداخت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد رازقی از بار ترافیکی خیابان‌‌‌‌های ولیعصر و خیابان شریعتی منتهی به امامزاده صالح خبر داد و گفت: همچون شب‌‌‌های گذشته پلیس راهور تا سحر به تسهیل تردد و عبور و مرور حاضرین در مراسم شب بیست و سوم خواهد پرداخت.
وی توصیه کرد: لطفا با پارک مورب خودروها در محل‌‌های معین شده و عدم توقف در محل‌‌‌های ممنوع، کاهش بار ترافیکی به خصوص در محل‌‌‌های پر تردد همچون خیابان خیام، مسجد ارگ، طول خیابان ری، حسینیه همدانی‌‌‌ها، خیابان ولیعصر، محدوده مهدیه تهران، خیابان کارگر شمالی محدوده مسجد حضرت امیر، مسجد امام حسن (ع) در خیابان آزادی، و... که با تمهیدات ویژه ترافیکی و محدودیت‌‌‌های مقطعی توسط عوامل پلیس راهور تهران تحت نظارت است، داشته و به تردد آسان‌‌‌‌تر کمک کنیم.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: پلیس راهور تهران امشب تمهیدات ویژه‌‌‌ای برای خیابان‌‌‌های شریعتی و ولیعصر منتهی به امامزاده صالح خواهد داشت.
رازقی افزود: پیش‌‌‌بینی ما این است که خیابان ولیعصر از خیابان شهید فیاضی تا میدان تجریش مسیر جنوب به شمال و خیابان شریعتی ترافیکی پر حجم و متراکم داشته باشد و پلیس با تمرکز بیشتری در این مسیرها حضور فعال داشته باشد. سرعت مطمئنه و مراقبت از حضور عابرین با پوشش‌‌‌های تیره در سطح معابر درخواست پلیس راهور از راکبان موتورسیکلت و رانندگان است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز