خبرگزاری کار ایران

ارتکاب تخلفات ساکن باعث بروز بی‌نظمی در جریان ترافیکی

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۳۶۵

رئیس مرکز کنترل ترافیک این پلیس با بیان اینکه ارتکاب تخلفات ساکن باعث بروز بی‌نظمی در جریان ترافیکی می‌شود گفت: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان در بزرگراه‌های همت، حکیم، شیخ‌فصل‌الله، نواب و بابایی سنگین‌تر از روزهای عادی است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک این پلیس درباره وضعیت ترافیکی روز دوشنبه 1 خرداد گفت: ترافیک در اکثر معابر وضعیت عادی دارد و بار ترافیک صبحگاهی مشاهده می‌شود. با توجه به ایام ماه مبارک رمضان در بزرگراه‌های همت، حکیم، شیخ‌فصل‌الله، نواب و بابایی سنگین‌تر از روزهای عادی است. همچنین در معابر و خیابان‌های داخلی شهر مانند آزادی، انقلاب و دماوند نیز بار ترافیک قابل توجهی وجود دارد.

رازقی متذکر شد: نکته قابل توجه در خصوص معابر مرکزی، تخلفات ساکن است که شامل مواردی همچون پارک دوبله، پارک در حریم تقاطع و پارک در محل‌های غیرمجاز است که باعث اختلال در عبور و مرور وسایل نقلیه می‌شود، به‌نحوی که وجود یک تخلف در معبری کم‌عرض باعث ایجاد مشکل در سایر محورها می‌شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به رانندگان توصیه کرد: رانندگان جهت جلوگیری از ایجاد بی‌نظمی ترافیکی و روان بودن جریان ترافیک در معابر مرکزی از ارتکاب این نوع تخلفات خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز