خبرگزاری کار ایران

در بیانیه سازمان دانش‌آموزی مطرح شد؛

امام خمینی(ره) منادی اسلام زنده و پویا در اندیشه و عمل است

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۰۶۵

در بیانیه سازمان دانش‌آموزی به مناسبت بیست و نهمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و روز قدس، آمده است: خردادماه، ماه ماتم و غم است؛ ماتم در عزای والامردی که در سایه مردانگی و تدبیرش، هویت پنهان خویش را باز یافتیم.

به گزارش ایلنا، در بیانیه سازمان دانش‌آموزی به مناسبت بیست و نهمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و روز قدس آمده است: خرداد، ماه اشک و زخم است. اشکی که همواره برگونه‌های‌مان جاری است زخمی که هرگز التیام نخواهد یافت.

خردادماه، ماه ماتم و غم است؛ ماتم در عزای والامردی که در سایه مردانگی و تدبیرش هویت پنهان خویش را باز یافتیم.

امام خمینی(ره) با بینش وسیع خود، منادی اسلام زنده و پویا در اندیشه و عمل است و پیروزی انقلاب اسلامی، مهم‌ترین حاصل سال‌ها تلاش فکری و جهادی ایشان در عرصه احیای دین و اصلاح جامعه است.

امام خمینی زنده است تا امید زنده است و تا حرکت و نشاط هست و تا جهاد و مبارزه هست. نام او، پرچم انقلاب؛ راه او، راه انقلاب و اهداف او، اهداف این انقلاب است.

ما مسئولین، مدیران، دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی در غم فراق یار مهربان، طلایه‌دار لشکر آفتاب، ترجمان کتاب نفیس استقامت، درس‌آموز شور و شهامت، ترنم گلبوته‌های طاعت، زیور هرچه صداقت، فرزانه‌ترین فریاد تاریخ و ماندگارترین یاد زمانه حضرت امام خمینی(ره)، به سوگ نشسته‌ایم و با عمل به فرمایشات و پاسداشت آرمان‌های امام راحلمان در سالروز رحلت آن حقیقت همیشه زنده تاریخ با آن پیر سفرکرده بیعت می‌بندیم که همیشه سرباز و گوش به فرمان شاگرد و یار صدیق و جانشین بحقش حضرت آیت‌ا... العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) باشیم و همگام با همه اقشار ملت شریف ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز