خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران:

سرویس‌دهی شبانه در خطوط ۱،۲،۳ و ۴ مترو/ سرویس‌دهی رایگان در روز ۱۴ خرداد

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۸۲۶

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از ارائه خدمات ویژه به شرکت‌کنندگان در مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اعلام این خبر گفت: با توجه به تقارن مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با اولین شب قدر و مراجعه شهروندان به حسینیه‌ها و اماکن زیارتی برای مراسم احیا؛ متروی تهران و حومه از شامگاه روز یکشنبه ۱۳ خردادماه ۹۷ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند و در این راستا سرویس‌دهی شبانه در خطوط ۱،۲،۳ و ۴ متروی تهران از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح روزبعد (دوشنبه ۱۴ خردادماه ۹۷)، با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار انجام خواهد شد.

وی با اشاره سرویس‌دهی رایگان متروی تهران در روز ۱۴ خرداد همزمان با برگزاری مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهروندان و زائران محترم می‌توانند از ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح تا پایان مراسم در تمامی ایستگاه‌های خطوط یک، دو، سه، چهار و پنج متروی تهران و حومه به‌صورت رایگان تردد کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: به‌منظور رفاه حال شهروندان و زائران، فاصله حرکت قطارهای خط یک متروی تهران در روز دوشنبه ۱۴ خردادماه ۹۷ از ساعت ۱۵ تا ۲۰ از هفت دقیقه به چهار دقیقه کاهش می‌یابد.

نوبخت از کاهش فاصله حرکت قطارها در سایر خطوط متروی تهران و حومه در روز ۱۴ خردادماه ۹۷ خبر داد و تصریح کرد: از ساعت ۱۶ تا ۲۰ فاصله حرکت قطارها در خط دو از ۷ دقیقه به ۶ دقیقه، خط سه از ۱۲ دقیقه به ۱۰ دقیقه و در خط ۴ از هشت دقیقه به ۷ دقیقه می‌رسد.

وی اضافه کرد: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه آمادگی دارد تا در صورت نیاز نسبت به اعزام قطارهای فوق‌العاده اقدام کند تا تمام مسافران پس از پایان مراسم بتوانند به‌راحتی با مترو از حرم مطهر امام خمینی (ره) به سمت مقاصد خود اعزام شوند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به خدمات رسانی ویژه متروی تهران در سایر شب‌های قدر نیز خاطرنشان کرد: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب‌‌‌‌های قدر ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان سرویس‌‌‌دهی شبانه‌روز از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح روز بعد در خطوط یک، دو، سه و چهار متروی تهران با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار انجام می‌‌شود.

خط فرودگاه امام خمینی (ره) در روز ۱۴ خرداد به دلیل برگزاری مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سرویس‌‌دهی نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز