خبرگزاری کار ایران

جست‌وجوی تنها مفقود سیل در میانه

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۶۰۱

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه امدادرسانی ها به متاثران از سیل و آبگرفتگی در شبستر و پیرانشهر ادامه دارد، گفت: جست و جو ها برای یافتن تنها مفقود سیل در میانه واقع در استان آذربایجان شرقی ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مرتضی سلیمی با اعلام گزارش عملیات سیل و آب گرفتگی از٣٠ اردیبهشت تا ساعت 6 صبح امروز (7 خردادماه)، گفت: 15استان آذربایجان شرقی و غربی،اردبیل،اصفهان،البرز،تهران،چهارمحال و بختیاری،خراسان رضوی،زنجان،قزوین،قم،کردستان،گلستان،گیلان وهمدان در این مدت متاثر از سیل و آب گرفتگی بوده است. 

وی به امدادرسانی در 90 شهر، روستا و مناطق عشایرنشین، اشاره و بیان کرد:امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر نسبت به امدادرسانی به 3 هزار و 650 تن اقدام کردند، 558 نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره برده و 54 نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند. 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به مفقودی یک نفر و تخلیه آب از 361 واحد مسکونی، افزود: امدادگران عملیات رهاسازی 18 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب را انجام دادند. 

سلیمی درباره به کارگیری 188 تیم امدادی متشکل از 795 امدادگر و نجاتگر، گفت: در این زمینه 124 دستگاه چادر، یک هزار و 700 تخته پتو، 530 تخته موکت، 180 ست ظروف، 260 کلمن، 658 کیلوگرم نایلون، سه هزار و 100 قوطی انواع کنسرو، یک هزار و 400 کیلوگرم برنج، 700 کیلوگرم روغن، 900 کیلوگرم حبوبات و 800 کیلوگرم قند و شکر توزیع شده و امدادرسانی در شبستر واقع در آذربایجان شرقی وپیرانشهر واقع در آذربایجان غربی و همچنین و جست و جوی تنها مفقود سیل در میانه ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز