خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی:

دشمن در بخش امنیت هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد/ دکترین و شعار ناجا مردم‌‌‌‌مداری است

کد خبر : ۶۲۷۴۰۱

رحیمی اضافه کرد: استکبار با استفاده از تمام امکانات در فضای مجازی و ماهواره‌ها و همچنین تنگناهای اقتصادی که برای نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است اما در بخش امنیت هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی ناجیان ما گفت: پس از بازدید از نمایشگاه آثاری را دیدم که دختران و پسران هنرمند کشورمان خلق کرده و این کارهای ارزشمند از آن جهت در نوع خود بی‌نظیر هستند که خلق این آثار به پیشنهاد خود هنرمندان بوده و سپس با هدایت مدیران نیروی انتظامی ادامه پیدا کرده است.

وی با اشاره به حضور هنرمندان جوان در این نمایشگاه اظهار داشت: وجاهت و مقبولیت نیروی انتظامی به عنوان اصلی‌ترین برقرارکننده نظم و امنیت در بین مردم یکی از دلایل حضور جوانان برای برپایی این نمایشگاه بوده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه شعار پلیس مردم‌‌‌محوری و جامعه‌محوری است، تصریح کرد: پلیس تمام تلاش و هم و غم خود را گذاشته است تا بتواند برای مردم که اصلی‌ترین نقطه اتکای نظام جمهوری اسلامی ایران است امنیت را برقرار کند و به لطف خدا و پایمردی مردان در نیروی انتظامی امروز بهترین و بی‌نظیرترین امنیت را به رغم تمام دشمنی‌های استکبار در کشور شاهد هستیم.

رحیمی اضافه کرد: استکبار با استفاده از تمام امکانات در فضای مجازی و ماهواره‌ها و همچنین تنگناهای اقتصادی که برای نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است اما در بخش امنیت هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد.

وی با اشاره به رشادت مرزبانان در مرزهای کشور خاطرنشان کرد: دشمنان برای اینکه بتوانند یک برجک در دورترین نقطه از کشور را تصرف کنند از بیست نفر از افراد خود استفاده می‌کنند اما شاهد بودیم که این افراد بیش از چهار ساعت با چهار نفر از نیروهای مرزبانی و فرزندان ما مقابله کرده و اگرچه ما دو شهید نیز تقدیم کردیم اما مرزبانان با رشادت از مرزها و کیان و ناموس کشور دفاع کردند.

این مقام عالی انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی توانسته است از نقطه صفر مرزی تا قلب شهرها بی‌نظیرترین امنیت را به پشتوانه مردم ایجاد کند؛ امنیتی که موجب نگرانی، اضطراب و خشم دشمنان شده است و همین ولیعهدی (ولیعهد عربستان) که دو ماه است از او هیچ خبری نیست با ناراحتی و خشم از امنیت ایران یاد می‌کنند. 

رحیمی افزود: من خبر دارم که چه هزینه‌های در کشور افغانستان و پاکستان برای ورود یک گروه تروریستی به کشور می‌شود و چه آدم‌هایی از کشورهای انگلیس و آمریکا جمع شده‌اند و با پول سنگین و عظیم امارات و عربستان برای خدشه به امنیت کشور ما برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی با بیان اینکه حدود یک سال و نیم پیش زمانی که در منطقه سیستان و بلوچستان حضور داشتم یک روز صبح باخبر شدیم که گروهی تروریست می‌خواهند از مرز وارد کشور شوند، ابراز داشت: ما همان ابتدای صبح در منطقه حق‌آباد خاش این گروه هفت نفره را غافلگیر کرده و پنج نفرشان را به هلاکت رساندیم. گروهی که توسط بزرگشان به نام جلیل قنبرزهی آموزش دیده بودند و او آنها را با دعا و ثنا به لب مرز می‌فرستد تا برای انجام عملیات‌های تروریستی وارد کشور شوند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به دستگیری وحید م بزرگترین شرور تهران بیان کرد:‌ در آخرین عملیات نیروی انتظامی توانستیم بزرگترین شرور تهران را که همه چیز را در اختیار خود می‌دانست، پس از اینکه مرتکب قتل شده و به سمت مرزهای غربی کشور متواری شده بود، در حالی که فقط ردی از دو نفر از اوباش‌های همراه او داشتیم در مرز ترکیه و در عرض کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب به جنایت در نقطه صفر مرزی دستگیر کنیم.

رحیمی با بیان اینکه نیروی انتظامی توانمند، دکترین و شعارش مردم‌‌‌‌مداری است، یادآور شد: اگر هم عده‌ای در دی ماه سال ۹۶ اعتراض کردند، ما اجازه ندادیم همکاران‌مان رفتاری خارج از عرف نسبت به مردم انجام دهند.

وی افزود: نیروی انتظامی مبنایش مردم و برقراری امنیت و نظم برای آحاد جامعه است. جامعه‌‌‌مداری و مردم‌‌محوری راهبرد ماست در حالی که پلیس‌های دیگر کشورهای جهان این چنین نیستند.

این مقام عالی انتظامی با بیان اینکه اقتدار توام با رافت و رحمت از ویژگی‌های نیروی انتظامی است، عنوان کرد: اقتدار ما طبق فرمایش رهبر عزیزمان توام با رحمت و مهربانی است ما به دنبال امنیت مردم‌‌‌پایه هستیم چراکه نقطه اتکای ما مردم هستند و به اتکای مردم در جامعه امنیت را ایجاد می‌کنیم.

رحیمی با بیان اینکه آرامش و امنیت برای مردم و ایجاد اقتدار و امنیتی بر پایه امنیتی که مردم در کنار پلیس ایجاد می‌کنند دکترین و شعار نیروی انتظامی است، تاکید کرد: نیروی انتظامی از تمام اقشار فرهیخته و اندیشمند که مرکز مراجعه مردم هستند مانند معلمان، هنرمندان و روحانیت درخواست می‌کنیم تا در کنار پلیس به عنوان فرهنگ‌یار پلیس کمک کرده تا بتوانیم شعار و راهبردمان را اجرایی و عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز