خبرگزاری کار ایران

کشف ۴۹۶ کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک پلیس ۳ استان

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۱۰۲

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 368 کیلوگرم تریاک و 128 کیلوگرم هروئین در عملیات های مشترک پلیس استان های کرمان، مرکزی و خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "رضا بنی اسدی فر" در تشریح این خبر، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با همکاری اطلاعاتی پلیس خراسان جنوبی از قصد شوم قاچاقچیان برای عبور یک محموله موادمخدر از محدوده استان مطلع شدند.

وی افزود: در همین رابطه ماموران طی عملیاتی در جاده "سیرچ" با توقیف یک دستگاه خودرو پژو متعلق به قاچاقچیان، 350 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

سردار بنی اسدی فر بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه با همکاری اطلاعاتی پلیس استان مرکزی، از دپوی یک محموله موادمخدر در محدوده شهر کرمان نیز مطلع شدند.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی، محل دپو مواد را شناسایی و در بازرسی از آن 128 کیلوگرم هروئین و 18 کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه 2 نفر را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در خاتمه گفت: استان کرمان باوجود همجواری با مناطق هم مرز با کشورهای نیمه شرقی کشور، هیچگاه مکان امنی برای قاچاقچیان نبوده؛ چراکه پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر بسیار جدی عمل کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز