خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۸۰۵

رئیس شورای شهر تهران گفت: در گذشته مصوباتی درباره ممنوعیت برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران وجود داشت و به همین خاطر نمایشگاه شهر آفتاب با هزینه گزاف ساخته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران ری و تجریش در شصت و یکمین جلسه شورای شهر تهران  بیان داشت: با انصراف حجتی از کاندیداتوری شهرداری تهران آقایان حناچی و حسینی به ارائه برنامه‌های خود می‌پردازند و فردا نیز از میان این 5 نفر دو نفر به عنوان کاندیدای نهایی تصدی شهرداری انتخاب خواهند شد.

وی در رابطه با ترافیک ناشی از برگزاری نمایشگاه کتاب و خودرو در تهران گفت: متاسفانه ناهماهنگی در شهرداری و دولت وجود دارد که موجب بروز این بی‌قانونی‌ها می‌شود. برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران ممنوع است.

او در ادامه گفت: در گذشته مصوباتی درباره ممنوعیت برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران وجود داشت و به همین خاطر نمایشگاه شهر آفتاب با هزینه گزاف ساخته شد.

هاشمی در ادامه با اشاره به ترافیک ناشی از برگزاری نمایشگاه کتاب بیان داشت: با همه تمهیدات باز هم شاهد بروز این مشکلات هستیم و از استاندار، وزیر کشور و رئیس جمهور می‌خواهم که جلوی برگزار ی نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران گرفته شود و تا آنجایی که می‌دانم این افراد نیز مخالف برگزاری نمایشگاه در تهران هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز