خبرگزاری کار ایران

در کمیته محیط زیست انجام شد؛

ارزیابی ملاک‌های بررسی برنامه‌های کاندیداهای شهرداری در حوزه محیط زیست شهری

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۲۹۰

بیست و پنجمین نشست کمیته محیط زیست صبح امروز با حضور رییس، اعضا و مشاوران این کمیته برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سید آرش حسینی میلانی در ابتدای این نشست با اشاره به روند انتخاب شهردار گفت: از صبح فردا کاندیداهای تصدی شهرداری تهران برای ارایه برنامه‌های خود در جلسات شورای شهر حضور می‌یابند که بر این اساس، روز سه‌شنبه دو نفر برای مرحله نهایی برگزیده می‌شوند. در مرحله بعد، دو نامزد نهایی به همراه تیم کاری‌شان به کمیسیون‌ها می‌آیند تا به دفاع و تشریح از برنامه‌هایشان بپردازند. 

وی با اینکه در دوران شش ماهه شهرداری دکتر نجفی، روند جدید کاری پایه‌گذاری شد، اظهار داشت: شفافیت، مبارزه با فساد و رانت، تعیین چارچوب‌های اقتصاد پایدار شهری و... از اصول دوره جدید شهری هستند. همچنین توجه بیشتر و جدی‌تر به محیط زیست از آیتم‌های مهم این دوره است که نمود آن اختصاص ردیف مستقل در بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران است. 

سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری ادامه داد: ضروری است شهردار آتی تهران این خط و روند را در دوره مدیریتی خود در عرصه‌هایی همچون آلودگی هوا، پسماند، آب، باغات و فضاهای سبز شهری، خدمات شهری و... تداوم بخشد و در این چارچوب، با تعیین شاخص هایی به هدف‌گذاری در این باره بپردازد. 

در ادامه این جلسه، شاخص‌ها و ملاک‌های بررسی برنامه‌های کاندیداهای تصدی شهرداری تهران در حوزه محیط زیست شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز