خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران خبر داد:

٢٥٠ مدرسه بالای ٦٠ سال قدمت دارند

کد خبر : ۶۱۷۸۱۶

فرماندار تهران فرسودگی ٥٠٠ باب مدرسه از ٤٢٠٠ مدرسه را از مشکلات تهران خواند و گفت: ٢٥٠ مدرسه بالای ٦٠ سال قدمت دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی فرهادی در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان تهران گفت: شهر تهران با حدود ٩ و نیم میلیون جمعیت حدود ٤٠ مشکل جدی دارد که باید رفع شود.

وی ادامه داد: تهران در سرانه آموزشی، ورزشی و درمانی جایگاه مناسبی ندارد به طوری که یکی از مناطق پرجمعیت تهران با ٣٠٠ هزار نفر فاقد حتی یک تخت بیمارستانی است.

فرهادی گفت: نرخ بیکاری تهران ١١ و نیم درصد است و با توجه به سیل مهاجرت بیکاران به تهران و عدم وجود مکانیسمی برای کاهش مهاجرت کاهش آن سخت است.

وی گفت: سرانه فضای سبز تهران ١٦ مترمربع است که اگر چه نسبت به میانگین کشوری خوب است اما برای آلودگی هوای تهران با وجود ٤ میلیون خودرو و ٣ میلیون موتورسیکلت ناکافی است.

فرهادی فرسودگی ٥٠٠ باب مدرسه از ٤٢٠٠ مدرسه را مشکل دیگر تهران ذکر کرد و افزود: ٢٥٠ مدرسه بالای ٦٠ سال قدمت دارند.

وی گفت: ٣٦٠٠ هکتار بافت فرسوده تهران مساله ای جدی است که باید برای آن اقدام کرد.

وی بررسی و ارزیابی مشکلات ١٤ منطقه تهران با حضور شورایاری ها و مسئولان تهران را از جمله اقدامات فرمانداری تهران برای رفع مشکلات تهران ذکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز