خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

دو سوم اختیارات شوراها هنوز واگذار نشده‌است

asdasd
کد خبر : ۶۱۷۴۵۳

رئیس شورای شهر تهران گفت: دو سوم اختیارات شوراها هنوز واگذار نشده است و دارای سیستم کارآمدی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به سالروز شوراها گفت: 20 سال پس از تصویب قانون شوراها، شورای شهر آغاز به کار کرد و  20 سال از تاسیس آن می‌گذرد با این حال از نظر من 20 سال دیگر هم زمان نیاز دارد تا جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

رئیس شورای شهر ادامه داد: دو سوم اختیارات شوراها هنوز واگذار نشده است و دارای سیستم کارآمدی نیست.

وی افزود: در راستای رسیدن به جایگاه واقعی شوراها از مجلس و دولت انتظار داریم که ما را در این امر کمک کنند.

رئیس شورای شهر در ادامه با اشاره به انتخاب شهردار توسط شورای شهر افزود: هم اکنون شاهدیم که برخی در فضای مجازی در حال تخریب این هفت گزینه شهرداری تهران هستند که این تخریب باعث می‌شود سرمایه اجتماعی ناشی از انتخابات شوراها از بین برود و امید به یاس بدل گردد.

رئیس شورا در ادامه از رسانه‌ها خواست شورا را در این روند همراهی کنند و تصریح کرد: باید فضایی فراهم کنیم که این هفت نفر برنامه‌های خود را بدون هر گونه تنشی ارائه دهند و صدا و سیما و سایر رسانه‌ها نیز ما را در این راستا همراهی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز