خبرگزاری کار ایران

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ:

جانبازان با اهدای بخشی از وجود خود، از حریم اسلام محافظت کردند

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۸۹۷

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ جانبازان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود، از حریم اسلام محافظت نمودید و حماسه آفریدند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حمید هداوند" در سالروز میلاد بزرگ علمدار سید و سالار شهیدان در دیدار با جمعی از جانبازان پلیس پایتخت، بیان داشت: جانبازان با الهام از کردار و منش آن علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس، درس فداکاری، شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند.

وی افزود: شما عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادید و با اهدای بخشی از وجود خود، از حریم اسلام محافظت نمودید و حماسه آفریدید.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عنوان داشت: جانبازان، انسان هایی ایثارگر و جان برکف اند که طی سال های جنگ تحمیلی و تجاوز دشمن، در خطوط مقدم جبهه، قهرمانانه سینه خود را در برابر آتش دشمن سپر کرده و در راه حفظ کیان اسلام، سلامت خود را تقدیم داشتند و در دفاع از حریم امنیت و آسایش مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند.

سردار هداوند در ادامه با قدردانی از همراهی و همگامی خانواده عزیز جانبازان با آنان، اظهار کرد: همسران جانبازان، زنان ایثارگری هستند که رسالت بزرگ ترویج ارزش های اسلامی و آرمان های الهی را در کنار همسران شایسته خود بر دوش گرفته اند.

وی عنوان کرد: ما خود را خادم و خدمتگزار شما می دانیم و تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست که باری از دوش جانبازان و خانواده‌یتان برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز