خبرگزاری کار ایران

کلانتری خبر داد:

ثبت درخواست‌های نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد از اواسط تیر

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۷۹۴

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت درخواست‌ متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ از ۱۵ تیر آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، درباره زمان ثبت‌ در خواست دانشجویان متقاضی انتقال دائم یا مهمانی دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ اظهار داشت: نقل و انتقال‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی طبق روال گذشته و بر اساس آیین نامه این دانشگاه انجام می‌شود و دانشجویان متقاضی انتقال دائم یا مه‌مان می‌توانند از ۱۵ تیر با مراجعه به سامانه www. monada. iau. ir درخواست خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه فقط به درخواست‌هایی که در سامانه منادا ثبت شده باشد، رسیدگی خواهد شد، گفت: متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی، پس از ثبت درخواست خود در سامانه منادا می‌توانند پیگیری‌های خود را از طریق این سامانه انجام دهند و از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند.

ابراهیم کلانتری خاطرنشان کرد: نتایج نهایی بررسی درخواست‌های نقل و انتقال پیش از شروع ثبت نام نیمسال اول ۹۸-۹۷ به اطلاع دانشجویان می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز