خبرگزاری کار ایران

ملکی در گفت‌وگو با ایلنا:

سه دستگاه خودرو بر اثر زیرش داربست در سعادت دچار آسیب شدند

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۶۷۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از ریزش داربست در خیابان سعادت‌آباد خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات حادثه سقوط داربست در بلوار سعادت‌آباد گفت: ساعت ۱۶:۰۳ بعدازظهر امروز در پی تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی یک مورد حادثه تخریب و سقوط داربست یک ساختمان نیمه‌کاره در سعادت آباد اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شده و مشاهده می‌کنند محل حادثه یک ساختمان ۱۲ طبقه در حال ساخت است که نمای بیرونی آن با داربست پوشیده شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه بخشی از این داربست به دلیل شدت تندباد که در ساعت گذشته در تهران می‌وزید سقوط کرده بود، اظهار داشت: براثر ریزش این داربست یکی از لاین‌های تردد خودرو در همان خیابان مسدود شده بود اما آتش‌نشانان به دلیل ایمنی بیشتر لاین دیگر را نیز مسدود کردند.

ملکی افزود: سه دستگاه خودرو شامل دو دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه ۲۰۶ که در محل متوقف شده بودند براثر ریزش این داربست دچار خسارت شدند. خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت آتش‌نشانان با همکاری عوامل شهرداری منطقه دو همچنان مشغول ادامه عملیات در محل حادثه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز