خبرگزاری کار ایران

سرهنگ بخشنده خبر داد:

کشف ۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۶۲۶

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۳ قاچاقچی و کشف ۴۹ کیلو و ۶۰۵ گرم حشیش، ۱۳۳ گرم تریاک و ۶گرم هروئین خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده در تشریح این خبر گفت: در پی اطلاع از اینکه فردی در جنوب پایتخت با همکاری همدستانش، فعالیت گسترده‌ای در توزیع انواع مواد مخدر دارد، شناسایی و دستگیری متهم و دیگر همدستانش در دستور کار ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

وی بیان داشت: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد متهم اصلی به تازگی مقادیر متنابهی مواد مخدر از قاچاقچیان جنوب کشور خریداری و پس از انتقال آن به مخفیگاهش در شهر ری قصد دارد در فرصت مناسبی پس از بسته بندی کردن با همکاری دو همدستش توزیع و به فروش برساند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی، عنوان داشت: تیم های عملیاتی پایگاه نهم پلیس مواد خدر پایتخت به مخفیگاه متهم اصلی اعزام و پس از چندین ساعت مراقبت نامحسوس و اطمینان از حضور وی و دیگر همدستانش، طی یک عملیات ضربتی متهم و دو همدستش دستگیر شدند.

سرهنگ بخشنده افزود: در بازرسی انجام شده، ماموران این پلیس موفق شدند مقدار ۴۹ کیلو و ۶۰۵ گرم حشیش، ۱۳۳ گرم تریاک، ۶ گرم هروئین و همچنین ۳ عدد وافور کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پایان بیان داشت: متهمان پس از قبول بزه انتسابی و تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی مربوط معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز