خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران و برزیل در زمینه تجهیزات پزشکی

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۵۵۹

تفاهم نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران و برزیل در زمینه تجهیزات پزشکی با حضور وزرای خارجه دو کشور در کشور برزیل توسط مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل تجهیزات پزشکی و آژانس سلامت برزیل به امضا رسید.

به گزارش ایلنا، از مفاد این تفاهم نامه ایجاد تسهیلات لازم برای حضور تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی ایران در نمایشگاه تجهیزات پزشکی کشور برزیل است.

یکی از بزرگترین نمایشگاه های تجهیزات پزشکی دنیا در آمریکای لاتین در کشور بزریل برگزار می شود و این حضور گامی در جهت توسعه صادرات تجهیزات پزشکی ساخت ایران است.

بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد تا تسهیلات ویژه برای تولیدکنندگان ایرانی از سوی طرف برزیلی ایجاد شود تا شرکت های ایرانی بصورت پاویون مستقل در نمایشگاه تجهیزات پزشکی ۲۰۱۹ برزیل حضور فعال داشته باشند.

استفاده از تجارب نظام رگولاتوری و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی کشور برزیل از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

همچنین سرمایه گذاری مشترک در تولید تجهیزات پزشکی برزیلی در ایران با انتقال تکنولوژی و با مشارکت بخش خصوصی ایران و برزیل نیز در  این تفاهم نامه  توافق شده است و مقرر شد برنامه ریزی آن انجام و عملیات اجرایی آن از نمایشگاه تجهیزات پزشکی ۲۰۱۸ برزیل آغاز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز