خبرگزاری کار ایران

مسئول برنامه سلامت نوروزی خبر داد:

معدوم سازی ۱۴۱۹ تن مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۴۷۲

مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: اکیپ‌های بازرسی بهداشت محیط وزارت بهداشت از ابتدای طرح سلامت نوروزی بهداشت محیط (۱۵ اسفند۹۶) تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری، بیش از ۹۰۴ هزار بازدید از مراکز و اماکن با تاکید بر مراکز و اماکن حساس داشتند.

به گزارش ایلنا، سید رضا غلامی با اعلام این خبر، اظهار داشت: اکیپ‌های بازرسی بهداشت محیط وزارت بهداشت در این مدت، حدود ۳۳ هزار بازدید از مراکز و اماکن بین راهی و ۲۰ هزار بازدید مشترک با سایر دستگاه‌های اجرایی به ویژه تعزیرات حکومتی داشتند.

وی تصریح کرد: در طول طرح سلامت نوروزی، ۱۱ هزار و ۶۴۴ مرکز و مکان متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و دو هزار و ۴۰۰ مرکز و محل متخلف نیز پلمپ شدند.

مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به معدوم سازی ۱۴۱۹ تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در طول طرح سلامت نوروزی بهداشت محیط، خاطرنشان کرد: در این مدت، ۴۷۹ هزار مورد کلرسنجی، ۲۶ هزار مورد نمونه برداری مواد غذایی از سطح عرضه و ۲۸۰ هزار مورد سنجش با تجهیزات پرتابل بازرسی انجام شد.

 غلامی در پایان یادآور شد: تمام تلاش و هدف وزارت بهداشت در ایام تعطیلات نوروزی، تامین سلامت مردم و مسافران نوروزی بود و در این راستا، در طرح سلامت نوروزی امسال شاهد تقویت تجهیزات پرتابل بازرسی بهداشت محیط بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز