خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایلنا:

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در پایتخت طی ایام نوروز/ شهرداری برای ایجاد کلانتری‌های جدید باید به پلیس کمک کند

کد خبر : ۶۰۹۱۴۸

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه در ایام نوروز هیچ مشکل امنیتی در تهران نداشتیم از افزایش ۲۵ درصدی کشف جرائم و همچنین کشف و ضبط بیش از یک تن انواع مواد مخدر در این ایام خبر داد.

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اقدامات پلیس در ایام نوروز گفت: با برنامه‌ریزی مفصل و کاملی که انجام داده بودیم و با استقرار ۳۱۳ چادر و ایستگاه نوروزی، استقرار بیش از هزار و ۲۰۰ گشت خودرویی، موتوری و پیاده تلاش کردیم، وضعیت امنیتی مطلوبی را در تهران برقرار کنیم.

وی ادامه داد: امسال کم مشکل‌ترین تعطیلات نوروزی را سپری کردیم و هیچ‌گونه مشکل خاصی نداشتیم، ضمن اینکه افزایش ۲۵ درصدی در کشف جرائم را در پایان تعطیلات نوروزی در شهر تهران شاهد بودیم. همچنین بیش از یک تن انواع مواد مخدر را در ایام نوروز کشف کردیم که نزدیک به ۱۴۰ درصد افزایش نسبت به دوره‌های گذشته داشته است.

رییس پلیس تهران بزرگ همچنین درباره حوادث و سوانح ترافیکی در ایام نوروز گفت: در بخش حوادث و سوانح رانندگی وضعیت بسیار قابل قبولی را در ایام نوروز داشتیم و آمارها در حوادث جرحی بسیار پایین‌تر از سال گذشته است و در حوادث منجر به فوت نیز با سال گذشته برابر هستیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه از امروز (شنبه) طرح عادی برای ارائه خدمات مختلف به مردم در بخش‌های متعدد پلیس آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه به لطف خدا در ایام نوروز با اقدامات و تدابیری که از قبل در نظر گرفته بودیم، مشکل و حادثه امنیتی خاصی در شهر تهران نداشتیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص افزایش تعداد کلانتری‌ها در شهر تهران گفت: برای ارتقای امنیت شهر تهران موضوع افزایش تعداد کلانتری‌ها در شورای امنیت کشور مصوب و مقرر شده است؛ ۴۰ کلانتری به تعداد کلانتری‌های شهر تهران افزوده شود.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه برای ایجاد کلانتری‌ها، شهرداری، فرمانداری و استانداری نیز باید به نیروی انتظامی کمک کنند، تصریح کرد: متاسفانه تا این لحظه فقط جلسات برگزار شده است و هیچ اقدامی صورت نگرفته و در حد برگزاری جلسات بوده است و تعداد کلانتری‌ها در همان وضعیت قبل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز