خبرگزاری کار ایران

مقیمی مطرح کرد:

کار مردم را به موقع انجام دهیم بهره‌وری بالا می‌رود/ به ذائقه مردم در خرید کالا احترام بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۴۸۳

استاندار تهران گفت: لازم است به ذائقه مردم در خرید کالاها احترام گذاشت.

به گزارش ایلنا، محمدحسین مقیمی در دیدار با کارکنان استانداری تهران با بیان اینکه سال ٩٦ را با همه فراز و نشیب‌ها به کمک معاونان، فرمانداران، مدیران و کارکنان استانداری پشت سر گذاشتیم و سال ٩٧ را که مصادف با ایام پربرکت ماه رجب است آغاز کردیم، گفت: سال جدید با توجه به کاهش بارندگی‌ها در سال‌های اخیر، برنامه ریزی‌ها در استان تهران جدی‌تر است و با شرایط خاصی در ذخایر آبی مواجه هستیم.

مقیمی با اشاره به وضعیت کشور در ابعاد بین المللی و مواضع رئیس‌جمهور آمریکا در قبال ایران گفت: آنها برنامه‌های خود را دارند و ما نیز باید با ایستادگی برنامه‌های خود را اجرا کنیم.

استاندار تهران با اشاره به نام‌گذاری امسال به  حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر انقلاب تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی در سال‌های اخیر اهمیت یافته و امسال نیز با حمایت از کالای ایرانی پاسخ تصمیمات دشمنان را به درستی خواهیم داد. ٤٠ درصد از اقتصاد کشور در استان تهران رقم می‌خورد و وجود ١٧ هزار واحد صنعتی در استان نقش تعیین کننده‌ای دارد و امسال باید با افزایش سطح آگاهی برای افزایش تولید داخلی تلاش کنیم و هر اقدامی در استان تهران الگوی سایر استان‌ها است.

مقیمی با اشاره به اینکه تعدادی از کارخانجات در استان تهران با ظرفیت پایین تولید می‌کنند، گفت: سال جدید باید با برنامه ریزی کارخانجات را با رفع موانع به رونق برسانیم. مدیران استان باید توجه کافی به مسائل اقتصادی داشته باشند و مشکلات تولید با تصمیم سازی، تصمیم‌گیری، همت و کار جدی حل می‌شود. در سال جدید باید همه تلاش‌ها معطوف به رفع کمبودها در استان تهران شود و با افزایش کیفیت کالاها و کاهش قیمت تمام شده، تولید بهبود یابد.

مقیمی با بیان اینکه افزایش بهره‌وری یکی از اقدامات مهم برای بالا بردن تولید است،‌ افزود: اگر کار مردم را به موقع انجام دهیم بهره‌وری بالا می رود و ٢.٥ درصد از ٨ درصد رشد اقتصادی در برنامه، از طریق بهره‌وری محقق می شود.

استاندار تهران با اشاره به شعار امسال در حمایت از کالای ایرانی افزود: برای تحقق این شعار لازم است به ذائقه مردم در خرید کالاها احترام گذاشت و با افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل سطح رضایت مشتریان را بالا برد. با بهره مندی از امکانات و نیروی انسانی ارزشمند در استان تهران تلاش کنیم سرمایه ها در جهت بهره وری به کار گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز