خبرگزاری کار ایران

الها فخاری:

توجه ویژه به مقوله گردشگری، شعار شورای پنجم است

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۶۵۹

یک عضو شورای شهر تهران گفت:علاقه‌مندی،اهتمام و توجه ویژه به توسعه گردشگری،شعار شورای شهر پنجم است.

به گزارش ایلنا، الهام فخاری در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران گفت: مهم‌ترین شاخصه ارزیابی در هر اقدامی، رضایتمندی عمومی و مردمی است. شادی، رضایت مردمی و  حس خوبی که در شهر وجود دارد بیانگر موفقیت ستاد گردشگری شهرداری تهران است.

وی افزود: شاید اقدامات ستاد گردشگری خیلی پر هیاهو و توام با سر و صدا نبود ولی آنچه که من در بازدیدهای میدانی و گفت و گو با مردم دیدم چیزی جز اظهار رضایتمندی نبود و همه حس خوبی داشتند که در یک فضای شاد، مثبت و با احترام به سلایق گوناگون،خدمات متنوع ارائه شده است‌.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رضایتمندی مردمی ارزشمند و دستاورد بزرگی است، اظهار داشت: دست‌اندرکاران ستاد گردشگری شهرداری تهران به کمک فضای مجازی به‌خوبی توانستند خدمات را به مردم معرفی کنند و تبلیغات دهان به دهان و مردمی در معرفی خدمات ستاد گردشگری و جاذبه های دیدنی تهران بسیار موثر بود.

فخاری اضافه کرد: حضور نسل جوان و نوجوان در مراکز گردشگری بویژه بافت‌های تاریخی پررنگ بوده  است و گویی به دنبال «کشف شهر از نو» هستند.

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهر تهران تصریح کرد: این فضای مثبت به پاس احترام به مردم توسط مدیریت شهری ایجاد شده و در عین حال حاصل تجربیات سال‌های گذشته است. شیوه معرفی و روند خدمات دهی،متنوع و با  بهره‌گیری از روش مدرن و جدید بوده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ستاد گردشگری علیرغم فرصت و بازه زمانی کوتاه برای تدوین و اجرای برنامه‌ها توانست به‌خوبی عمل کند و این مسیر و فرصت «شهر مردم برای مردم» که توسط این ستاد فراهم شده، در واقع تسهیلگر فعالیت‌های بخش‌های اقتصادی،فرهنگی و تاریخی است. امیدوارم همه ما قدرشناس باشیم و بتوانیم به تداوم و ارتقای گردشگری شهر تهران کمک کنیم.

فخاری یادآور شد: یکی از مهمترین برنامه‌های شورای شهر پنجم، جایگزینی درآمدهای پایدار به جای درآمدهای ناپایدار و آسیب‌رسان شهری است و یکی از مهمترین بخش‌های درآمد پایدار «گردشگری» است.

وی با بیان اینکه فرصت ها،ظرفیت و  سرمایه‌های شهر تهران بی‌نظیر است و باید از این بستر بهره ببریم، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندی،اهتمام و توجه ویژه به مقوله گردشگری، شعار شورای پنجم است و حرکت در  مسیر درآمد زایی بیشتر از حوزه گردشگری را به جد  دنبال و اجرایی می‌کنیم.

فخاری افزود: امید است با نگاه نو، تجربه‌های خوب و تبدیل گردشگری به بخشی از سبک زندگی،گام‌های مثبتی در این راستا برداشته شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: قول می دهم که شورای شهر به حوزه گردشگری توجه ویژه‌ای دارد و کمیسیون  فرهنگی و اجتماعی توجه بسیار ویژه تری دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز