خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات به ایلنا خبر داد:

رهاسازی ۳۴۵ مصدوم در سوانح ترافیکی/انتقال ۱۰۲۵ مصدوم به مراکز درمانی

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۶۳۵

رئیس سازمان امداد و نجات گزارش عملیات امداد و نجات و سوانح ترافیکی از ۲۴ اسفند ۹۶ لغایت ۵ فروردین ۹۷ تا ساعت ۶ صبح را تشریح کرد.

مرتضی سلیمی (رئیس سازمان امداد و نجات) در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، گزارش عملیات امداد و نجات از ۲۴ اسفند ۹۶ لغایت ۵ فروردین ۹۷ تا ساعت ۶ صبح را تشریح کرد و گفت: تعداد ماموریت‌ها ۲۲۲۷ مورد بود که به ۱۴۱۶۲ نفر امدادرسانی شد و ۱۴۲۶ نفر نجات یافتند.

وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی ۱۰۲۵ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت:  به ۱۱۱۷۹ نفر خدمات سرپایی ارائه شد و  ۲۹۴۶ نفر اسکان و  ۵۷۵ نفر اسکان اضطراری یافتند.

سلیمی با بین اینکه ۲۳۷۱ نفر از مسافرین نوروزی اسکان داده شدند، افزود:  ۳۴۵ مصدوم در سوانح رانندگی رهاسازی شدند.

رییس سازمان امداد و نجات همچنین عملیات مربوط به سوانح ترافیکی از ۲۴ اسفند ۹۶ لغایت ۴  فروردین ۹۷ تا ساعت ۶ صبح را تشریح کرد و اظهار داشت: تعداد کل ماموریت ها ۹۹۰ مورد و تعداد افراد آسیب دیده ۳۶۷۴ نفر بود و ۱۱۲۲ نفر نجات یافتند.

وی با اشاره به اینکه ۷۷۷ مصدوم به مراکز درمانی نجات یافتند، افزود: به ۳۳۸ نفر خدمات سرپایی ارائه شد و ۱۸۰ مورد عملیات رهاسازی صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز