خبرگزاری کار ایران

جانشین رییس پلیس راهور ناجا خبر داد:

مرگ ۱.۵ نفر در هر ۲ ساعت و مجروحیت ۴۰ نفر در تصادفات روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۴۹۶

جانشین رییس پلیس راهور ناجا از آغاز موج نخست بازگشت سفرهای نوروزی و موج دوم آغاز سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار امیری در حاشیه بازدید از پاسگاه پلیس راه بیستون استان کرمانشاه افزود: امروز تقارن ۲ موج رفت و بازگشت سفرها کار پلیس را دشوار می کند و توصیه می‌کنیم رانندگان صبر و حوصله بییشتری داشته باشند.

وی با اشاره به رشد ۱۲ درصدی سفرها در نوروز امسال گفت: طی ۸ روز طرح نوروزی ۵ استان قزوین، گیلان، مازندران، قم، خراسان رضوی و فارس بیشترین ترددها را داشته اند.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا به تصادفات سومین روز فروردین اشاره کرد و افزود: روز گذشته ۱۵ فقره تصادف فوتی و ۳۶۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در پی آنها ۱۸ تن کشته و ۴۸۰ تن مجروح شدند. بدین ترتیب در سومین روز سال نو هر ۲ ساعت ۱.۵ نفر کشته و ۴۰ تن مجروح شده اند که جا دارد رانندگان بیش از پیش رعایت کرده و نوروز خود را تلخ نکنند.

وی با بیان این که بیشترین تصادفات سومین روز فروردین در استان های اصفهان، تهران و آذربایجان غربی رخ داده است، گفت: همچنان در این روز واژگونی که عمدتا ناشی از خستگی و خواب آلودگی است با ۴۲ درصد بیشترین سهم را در تصادفات فوتی و جرحی به خود اختصاص داد به شکلی که ۸۰ فقره تصادف از شکل واژگونی در روز گذشته داشتیم.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا در پایان به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی با توجه به محدودیت ظرفیت جاده و موج بالای سفرهای نوروزی حتما با صبر و حوصله رانندگی کرده و از شتاب و عجله به طور جدی خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز