خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تهران خبر داد؛

افزایش 20 درصدی نرخ خرید انشعاب جدید آب خانگی

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۰۱۸

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: نرخ خرید انشعاب جدید آب خانگی 20 درصد افزایش یافت و شهرداری مکلف به ارائه برنامه نشاط آور برای سال 1400 شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه پنجاه و دومین جلسه شورای شهر  با بیان اینکه دستورجلسه اول بررسی نامه شرکت آب و فاضلاب مبنی بر درخواست تمدید مصوبه قبلی شورا بود، گفت: در سال 94 شورای شهر مصوبه‌ای در راستای تامین منابع مالی پروژه‌های شرکت توسعه آب و فاضلاب به تصویب رساند. این مصوبه تا پایان سال 96 اعتبار داشت و با اتمام سال جاری مهلت و اعتبار آن به پایان می‌رسید. در همین راستا شرکت آب و فاضلاب طی نامه‌ای به شورا پیشنهاد داد که این مصوبه یک سال دیگر هم تمدید شود که با رای اکثریت اعضا به تصویب رسید.

وی ادامه داد: همچنین بنا به پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مقرر شد؛حق انشعاب واحدهای جدید 20 درصد افزایش یابد و تعرفه انشعاب جدید در مناطق 1 تا 3 مبلغ 576 هزار تومان، مناطق 4 تا 10، 22 مبلغ 433 هزار تومان و حق انشعاب مناطق 11 تا 15 مبلغ 331 هزار تومان و مناطق 16 تا 21 مبلغ 245 هزار تومان خواهد بود.

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه دستور جلسه شورا در رابطه با طرح تهران 1400 اشاره کرد وگفت: این طرح به پیشنهاد خانم ناهید خداکرمی مطرح شد و بنابر آن از آنجایی که تهران در سال 1400 در آستانه یک قرن جدید قرار دارد و نوروز 1400 با نیمه شعبان و روز جمهوری اسلامی ایران مقارن است، پیشنهاد شد که شهرداری برنامه ویژه‌ای برای این مناسبت برنامه‌ریزی کند و شهرداری مکلف شد برنامه‌ و پیشنهادی برای برنامه‌های نشاط آور تهران 1400 به شورا عرضه کند.

اعطا با اشاره به تصویب یک فوریت لایحه شهرداری در رابطه با اصلاحیه مصوبه مجوز تخفیف و چگونگی اخذ مطالبات شهرداری تهران ادامه داد: مقرر شد در سال 97 صرفا در ماه فروردین پاداش و تخفیف 23 درصد بوده و پس از آن این نرخ به 18 درصد کاهش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز