خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تهران خبر داد:

تخلف در صدور پروانه ساختمانی در نارنجستان ششم

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۲۵۶

سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص تخلف انجام شده در صدور پروانه ساختمانی ملک مسکونی خیابان نارنجستان ششم واقع در محدوده منطقه 1 شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در صحن شورا گفت: شهرداری منطقه 1 تهران در سال 91 برای ملکی مسکونی در خیابان پاسداران نارنجستان ششم پروانه ساختمانی 15 طبقه صادر کرده و تا امروز 9 طبقه آن ساخته شده و این در حالی است که زیرصحنه مصوب این زمین 1149 متر بوده و براساس ضوابط طرح تفصیلی ساخت و ساز در آن باید با سطح اشغال 60 درصد و تراکم 300 درصد و حداکثر با 50 طبقه صورت می‌گرفت.

او ادامه داد: براساس بررسی‌ها این ملک مجوز کمیسیون ماده 5 در رابطه با اجازه ساخت و ساز بیش از میزان مصوب در طرح تفصیلی را ندارد بعلاوه در زمین این ملک 39 اصله درخت از جمله شش اصله درخت مثمر و یک ساختمان دو طبقه کم‌تراکم وجود دارد که با شروع عملیات ساخت و ساز بر اثر گودبرداری این درختان از بین رفته‌اند.

او با تاکید بر اینکه در صورت ساخت این ملک طبعات بسیار زیادی در حوزه‌های ترافیکی و کاربری و زیرساختی به وجود خواهد آمد ادامه داد: این تخلف در دوره مدیریت پیشین صورت گرفته با این حال با توجه به حساسیت عمومی انتظار می‌رود شهرداری سریعا در این زمینه اقدامی صورت دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز