خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان های ویژه ناجا:

دشمنان به دنبال تفرقه و دست‌یابی به اهداف شوم خود هستند

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۶۳۶

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و دست‌یابی به اهداف شوم خود هستند و تلاش همگانی بر عهده تمامی ما است تا این انقلاب و موهبت الهی را حفظ و مراقبت کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسن کرمی" در جمع کارکنان یگان ویژه استان فارس ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می فرمایند، باید در زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) دقیق شد و با نگاهی نو آن زندگی را شناخت.

وی افزود: در واقع روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) فرصت خوبی است برای تکریم زن و فهم مقام مادر و فرصتی است برای اینکه از زندگی سیده النساء العالمین رهنمود بگیریم و اندیشه های متعالی ایشان را در زندگی خود جاری و ساری کنیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا ضمن تشریح علل شکل گیری اتفاقات دی ماه 96 و نحوه کنترل این حوادث عنوان داشت: جمهوری اسلامی ایران به کشوری پر قدرت در منطقه تبدیل شده که دشمنان با فتنه و توطئه های مختلف قصد دارند به این اقتدار خدشه وارد کنند.

وی با بیان اینکه بیگانگان با سوء استفاده از برخی کاستی ها، امنیت ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده اند، گفت: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و دست‌یابی به اهداف شوم خودشان هستند و تلاش همگانی بر عهده تمامی ما است تا این انقلاب و موهبت الهی را حفظ و مراقبت کنیم.

این مقام انتظامی ضمن تشریح عملکرد یگان های ویژه ناجا در کنترل ناآرامی های دی ماه 96 عنوان داشت: اتفاقات پیش آمده در حقیقت صحنه عملی بازخورد، راهبردهای نوین، تعیین، تعریف و تمرین شده یگان های ویژه ناجا در سال های اخیر بوده که تقدیر همگان از کنترل هوشمندانه این حوادث،مهر تاییدی بر کارآیی این تاکتیک ها در میدان عمل را به همراه داشت.

وی راهبردهای نوین یگان های ویژه ناجا را در 6 مبحث ارتقاء آمادگی های جسمانی، عملیاتی و علمی بصیرتی در کنار توسعه اشراف اطلاعاتی، رویکرد اجتماعی و توسعه یک به 3 نیروی انسانی عنوان کرد و افزود: امروزه اگر نیرویی تحت عنوان یگان ویژه باید حرف آخر را در صحنه عمل بزند، می بایست پرهیزکار، متدین و دارای بلاغت و شیوایی سخن در کنار هیبت و صلابت همراه با بهره جویی از تکنولوژی و تجهیزات مدرن روز دنیا باشد تا بتواند در کمال اقتدار با عناصر مخل امنیت به شدت مقابله کند و پاسدار ارزش های انقلاب باشد.

سردار کرمی ضمن اشاره به گسترش جغرافیایی نا آرامی ها در سطح کشور یادآور شد: یگان وی‍ژه در دی ماه 96 به عنوان خط مقدم دفاع از ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی توانست بدون کوچکترین درگیری ضربتی تنها با استفاده از تکنیک و تاکتیک های پیشگیرانه همراه با آستانه بالا در کمتر از یک هفته این فتنه بزرگ با این حجم و ظرفیت گسترده  را مدیریت و کنترل کند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در خاتمه گفت: بازتاب جهانی مدیریت و کنترل حوادث اخیر توسط یگان های ویژه ناجا با کمترین تلفات انسانی و تجهیزاتی ممکن همراه با رضایتمندی عمومی، عیار و قدرت واقعی این یگان عملیاتی را به همگان نشان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز