خبرگزاری کار ایران

از امروز برگزار می‌شود؛

ارائه توانمندی‌های دختران آسیب‌دیده در بازارچه خیریه یاس نیلی

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۴۱۴

آخرین بازارچه خیریه سال 96 موسسه یاس نیلی از امروز به مدت 2روز در هنرستان سوره حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، این بازارچه خیریه که در راستای توانمندسازی دختران آسیب‌دیده و زنان سرپرست خانوار برگزار می‌شود محصولات دست‌ساز اعضای این خیریه را در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد .

نیلوفر صدری مدیر موسسه خیریه یاس نیلی درباره فعالیت‌های این موسسه گفت: یاس نیلی تنها موسسه‌ای است که علاوه بر جنبه‌های حمایتی و نگهداری از دختران آسیب‌دیده به حوزه‌های تربیتی و اصلاح سبک زندگی توجه ویژه ای  دارد.

وی افزود: موسسه یاس نیلی از تابستان 95 تاکنون در نمایشگاه ها و بازارچه های متعددی شرکت کرده و توانسته محصولات اعضا را به مردم معرفی کند. موسسه یاس نیلی با تاسیس سه شرکت که در زمینه‌های فرش دستباف، گیاهان دارویی و بسته‌بندی و فروش زعفران فعالیت می‌کنند در جهت تغییر سبک زندگی افراد تحت پوشش اقدام کرده و توانسته  زمینه های اشتغال و کارآفرینی آنها را نیز فراهم کند.

صدری با اشاره به نیازهای دختران آسیب‌دیده گفت: امروز کنار اشتغال و کارآفرینی نیاز به حمایت‌های اجتماعی و روانشناسانه در زمینه آسیب‌ها داریم. حمایت‌های مردمی کنار توجه به حوزه‌های تربیتی می تواند به نتیجه مورد نظر منتهی شود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم کنار بازارچه خیریه، سمینار آشنایی با آسیب‌های اجتماعی و راه‌های پیشگیری را برگزار کنیم. در این سمینار به مخاطرات پیش روی جوانان، زنان و راه‌های پیشگیری آن اشاره خواهد شد و راه‌های پیشگیری از آسیب‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

در بازارچه خیریه یاس نیلی برنامه‌های نمایشی و هنری اعضای موسسه خیریه با حضور هنرمندان سینما و صدا و سیما در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز