خبرگزاری کار ایران

۲۵ تا ۲۷ آذرماه انجام می‌شود:

برگزاری بازارچه خیریه یاران برکت مهر

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۷۸۱

بازارچه خیریه یاران برکت مهر 25 تا 27 آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، 25 تا 27 اذر ماه بازارچه خیریه‌ای به همت بنیاد خیریه یاران برکت مهر و با هدف ایجاد همدلی بین گروه‌های مرجع محیط زیست، اداره پسماند شهرداری، خیریه های فعال در حوزه ی آسیب های اجتماعی و مشارکت مستقیم مردم و هنرمندان در فاز یک شهرک اکباتان برگزار می‌شود.

این یک فرخوان عمومی است تا هر آنچه در خانه ی خود به صورت بدون استفاده داریم به خصوص لباس و کتاب را به دوستان و نیازمندان بسپاریم. این ترویج یک فرهنگ است.

در این بازارچه علاوه بر فروش تولیدات زنان سرپرست خانوار، لباس های سالم و کم استفاده شهروندان جمع‌آ‌وری می‌شود و به دست بی‌خانمان‌ها می‌رسد.

گفتنی است در این فرایند هر آنچه غیر قابل استفاده باشد به صورت یکجا به مسوولین پسماند سپرده می‌شود.

همچنین در این بازارچه کاغذ و در بطری هم جمع‌آوری شده و با فروش آن وسایل اولیه کار برای مددجویان خیریه تهیه می‌شود.

هنرمندان عرصه سینما و تاتر از حامیان معنوی این بازارچه و از فعالین بازارچه انجمن باریستای ایران هستند.همچنین خیریه های یاران برکت مهر، خانه خورشید، یاوری سبز، خانه ماندگار، هنر و سلامت و... درا ین بازارچه، حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز