خبرگزاری کار ایران

تمیهدات شهرداری در آستانه سال نو؛

مترو تا ساعت 24 آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۲۲۰

پورسیدآقایی از تمیهدات شهرداری در آستانه سال نو خبرداد و گفت: مترو تا ساعت 24 آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن پورسیدآقایی معاون شهردار تهران در حاشیه جلسه شورای شهر با اشاره به مصوبه امروز شورا در رابطه با قیمت بلیت مترو گفت: بر اساس مصوبه شورا قیمت بلیت تک سفره داخل شهری از 800 به هزار تومان و قیمت بلیت تک سفره حومه از کرج به تهران از 800 به 1500 تومان افزایش یافت همچنین بلیت فرودگاه بین المللی امام خمینی به 7500 تومان افزایش یافت.

وی در رابطه با کارت‌های بلیت مدت‌دار هم گفت: براساس مصوبه شورا مردم عادی نیز کارت بلیت مدت‌دار می‌گیرند که این کارت‌های بلیت به صورت شش ماهه، فصلی و یا یک ساله با 25 درصد تخفیف به آنها تعلق خواهد گرفت.

معاون شهردار در رابطه با احتمال مخالفت فرمانداری با افزایش بیش از دو برابری قیمت بلیت حومه تهران گفت: فکر می‌کنیم که پیشنهاد ما معلوم و منطقی است به هر حال یک سوم قیمت بلیت را مردم، یک سوم را دولت و یک سوم را شهرداری پرداخت می‌کند اما سال‌ها است که در حال پرداخت سهم دولت هستیم و این مساله به عنوان قرض شهرداری در حساب دولت محسوب می‌شود.

پورسیدآقایی در رابطه با اقدامات شهرداری برای توزیع ترافیک آخر سال هم افزود:  برای توزیع ترافیک آخر سال مراکز خرید تا ساعت 1 بامداد باز خواهند بود و مترو نیز تا ساعت 24 نیمه شب خدمات رسانی خواهد کرد. این تمهیدات از پانزدهم اسفند آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز