خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل امور بین الملل دانشگاه خبر داد:

اعطای مدرک مشترک بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های آلمان در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۷۲۲

سرپرست اداره کل امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در زمینه همکاری های بین المللی، تفاهم‌نامه ای بین واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامی و سه دانشگاه از ایالت تورینگن آلمان منعقد شده و به زودی عملیاتی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سرپرست اداره کل امور بین الملل در مراسم «روز علم آلمان و ایران» که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، با تاکید بر اهمیت روابط علمی بین دو کشور ایران و آلمان، به سوابق تاریخی ایران، توانایی های فناوری آلمان، حسن رابطه دو کشور در یک قرن و نیم گذشته و عدم پیشینه استعماری آلمان در ایران اشاره کرد.

شیخ عطار با اشاره به سیاست های اداره کل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی برای گسترش فعالیت ها در منطقه، گفت: در حال حاضر بیش از 9هزار دانشجوی خارجی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند و بیش از 2 هزار دانشجو نیز در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خارج از کشور مشغول تحصیل هستند و ما بنا داریم با سیاست هایی این تعداد را افزایش دهیم.

سرپرست اداره کل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در راستاری همکاری های بین المللی مقرر شده مدرک مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های کشوری مانند آلمان صادر شود، تصریح کرد: در این زمینه تفاهم‌نامه ای بین واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامی و سه دانشگاه از ایالت تورینگن آلمان منعقد شده و به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همکاری ها در زمینه تبادل استاد و دانشجو بخصوص برای دوره های تحقیقاتی بین کشور ایران و دانشگاه های آلمان به عنوان یک فرصت مناسب، مد نظر قرار خواهد گرفت.

گفتنی است مراسم «روز علم ایران و آلمان» با هدف شناخت دقیق از روند علمی و فعالیت های دو کشور و همچنین همکاریابی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دو کشور، با حضور نمایندگان بیش از 150 دانشگاه و نهاد علمی کشور، در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز