خبرگزاری کار ایران

آماده‌باش کامل مأموران برای تسهیل در تردد و مدیریت ترافیک

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۹۵۲

جانشین پلیس راهور پایتخت گفت: مأموران پلیس راهور فاتب از صبح فردا تا پایان بازی دربی ۸۶ و تخلیه استادیوم آزادی در آماده‌باش کامل خواهند بود و تمامی مسیرهای منتهی به استادیوم آزادی و بزرگراه تهران ـ کرج را پوشش ترافیکی خواهند داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور پایتخت با اعلام تمهیدات ترافیکی پلیس برای شهرآورد تهران اظهار داشت: با توجه به برگزاری مسابقه بین دو تیم استقلال و پرسپولیس و مصادف شدن این دیدار با روز پنج‌شنبه و بار خروجی شهر تهران در بعدازظهر فردا، احتمالاً شاهد تلفیق بار ترافیک خروجی در غرب تهران با بار ترافیک تماشاگران به استادیوم آزادی هستیم. 

جانشین پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزگر از صبح فردا آماده‌باش خواهند بود و تمام مسیرهای منتهی به استادیوم آزادی و بزرگراه تهران ـ کرج را تحت پوشش ترافیکی قرار خواهند داد. 

سرهنگ عابدی با اعلام این مطلب که احتمالاً محدودیت‌های مقطعی در برخی معابر اعمال خواهد شد، گفت: با توجه به ظرفیت محدود پارکینگ‌های استادیوم آزادی از تماشاگرانی که قصد دارند دیدار این دو تیم پرطرفدار را تماشا کنند، تقاضامندیم حتی‌المقدور از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. 

وی با اشاره به این مطلب که توقف هرگونه وسیله نقلیه در رینگ اصلی حاشیه استادیوم آزادی ممنوع است، اظهار داشت:‌مأموران پلیس در صورت مواجهه با چنین مواردی، خودروهای پارک شده را به پارکینگ منتقل خواهند کرد. 

جانشین پلیس راهور پایتخت خطاب به موتورسواران نیز اعلام کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی را حتماً رعایت کنند؛ مأموران پلیس راهور، تخلفات موتورسواران را نیز رصد خواهند کرد. 

این مقام ارشد پلیس راهور پایتخت خاطرنشان کرد: مأموران پلیس تا پایان تخلیه استادیوم آزادی از تماشاگران در معابر حاشیه استادیوم آزادی حضور فعال خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز