خبرگزاری کار ایران

رییس کلانتری ۱۳۵ آزادی:

آگهی ماشین در دیوار کار دست صاحب پژو پارس داد/ متهمان آدم‌ربا دستگاه پوز همراه داشتند!

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۶۵۸

رییس کلانتری ۱۳۵ آزادی از دستگیری سارقانی که از طریق سایت دیوار اقدام به سرقت و آدم‌ربایی می‌کردند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مجتبی شمس بیرانوند رییس کلانتری ۱۳۵ آزادی درباره جزییات این خبر گفت: ظهر روز جاری گشت و تیم عملیات کلانتری موفق به دستگیری سه سارق زورگیر شدند.

وی با بیان اینکه این افراد که با نقشه‌ای حساب شده تمامی اموال فرد شاکی را تصاحب کرده و طی تعقیب و گریز سخت کوشانه پلیسی بازداشت شدند، اظهار داشت: ساعت ۱۲ امروز ماموران راهنمایی و رانندگی منطقه ۵ متوجه پژو ۴۰۵ پلاک مخدوشی در بلوار آیت‌‌‌الله کاشانی شدند که به تعقیب آن پرداختند.

رییس کلانتری ۱۳۵ آزادی ادامه داد: خودرو پس از طی مسیر با سرعت زیاد وارد شهرک آپادانا شد که واحد گشت کلانتری در شهرک آنان را مشاهده کرد که سریعا دستور ایست داده شد. با وجود دستور ایست، خودرو متواری شد و ماموران انتظامی نیز سریعا طرح دستگیری متهمان را در دستورکار خود قرار دادند.

شمس بیرانوند افزود: پس از تحت کنترل قرار دادن مسیرهای ورودی و خروجی، سارقان که قصد فرار به سمت آزادراه تهران - کرج را داشتند ماموران در یکی از محل‌‌ها موفق شدند خودروی متهمان را متوقف کنند. نفرات از خودرو پیاده و هر سه متهم به سمت ساختمان موتورخانه‌‌ای متواری شدند که در ضلع شمالی شهرک بود. 

وی اضافه کرد: متهمان قصد داشتند با استفاده از این ساختمان با پای پیاده به بزرگراه وارد شوند که موفق نشدند و ناگهان خود را در محاصره ماموران دیدند که با سرعت عمل ماموران و تیراندازی هوایی و شگردهای خاص پلیسی زمین‌گیر شدند.

رییس کلانتری ۱۳۵ آزادی با اشاره به اظهارات شاکی تصریح کرد: شاکی در سایت دیوار، خودروی خود را که یک پژو پارس بود آگهی کرده تا اینکه شب گذشته فردی با او تماس می‌گیرد و با هم برای امروز ظهر قرار می‌گذارند، وقتی سر قرار می‌روند پیشنهاد قیمت بسیار خوب بود و حتی خریدار در خواست می‌کند تا با هم به دفترخانه بروند.

وی ادامه داد: شاکی با خودروی خود در حالی که خریدار را سوار کرده به سمت میدان آزادی حرکت کرده که در طول مسیر  ناگهان جلوی آنها یک خودرو ۴۰۵ پیچیده و افرادی که سوار آن خودرو بودند فروشنده را از خودروی‌اش پیاده کرده و با تهدید چاقو و ضرب و شتم سوار خودروی خودشان کردند و بعد از ضرب و جرح چهار میلیون تومان وجه نقد را به همراه کارت بانکی از شاکی می‌گیرند که اگر پلیس دیر می‌‌رسید آنها با استفاده از دستگاه عابر بانک سیاری که همراه‌‌شان داشتند کارت را نیز خالی می‌کردند.

رییس کلانتری ۱۳۵ آزادی افزود: از متهمان دو قبضه چاقو و یک دستگاه پوز کشف شد و پرونده‌‌ای تشکیل و به پلیس آگاهی اعزام گردیدند.

شمس بیرانوند در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: در خصوص انجام معامله که به واسطه صفحات فضای مجازی انجام می‌دهند نهایت دقت را داشته باشند و به تنهایی در محل‌‌‌های قرار حاضر نشوند و در واحدهای صنفی مورد تایید اتحادیه نسبت به خرید و فروش خودرو اقدام کنند.

لازم به ذکر است به لحاظ سرعت عمل و قاطعیت در دستگیری سارقان زورگیر، ماموران از سوی رییس پلیس پایتخت مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز