خبرگزاری کار ایران

ساخت سوله‌های مدیریت بحران توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۹۸۶

با رای اعضای شورای شهر تهران، ساخت سوله‌های مدیریت بحران به معاونت فنی و عمرانی شهرداری محول شد.

به گزارش ایلنا، علی اعطا در نوبت عصر امروز چهل و ششمین جلسه شورای شهر گفت: متاسفانه سال‌هاست که ساخت سوله‌های مدیریت بحران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران سپرده شده است. 

وی افزود: یک کار عمرانی به سازمانی واگذار شده که اساسا نه نیروی انسانی لازم، نه تجهیزات لازم و نه شرح وظایف و ماموریت‌هایش این است.

سخنگوی شورای شهر با بیان اینکه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران اهداف مشخصی دارد اما با خلط مبحث ساخت سوله‌های بحران به آن سپرده شده است، اظهار داشت: هدف از شکل‌‌گیری سازمان مدیریت بحران پیگیری و پشتیبانی بحران‌های تهران است و اساسا در فعالیت این سازمان ساخت و ساز و عملیات‌های عمرانی پیش‌‌‌بینی نشده است.

اعطا با بیان اینکه انجام کلیه پروژه‌های فنی و عمرانی شهر طراحی و احداث آن برعهده معاونت فنی و عمرانی گذاشته شده است، تصریح کرد: پیشنهاد می‌‌‌شود احداث و تکمیل پایگاه‌های پشتیبانی و سوله‌های مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران گرفته و به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران داده شود.

اکثریت اعضای شورای شهر تهران به تغییر مجری احداث و تکمیل پایگاه‌های پشتیبانی و سوله‌های مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه تهران رای مثبت دادند و بر این اساس از این پس معاونت فنی و عمرانی باید سوله‌های مدیریت بحران را بسازد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز