خبرگزاری کار ایران

حمله پلنگ به فردی در ییلاقات منطقه لهنه زرده شهرستان طارم

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۱۲۶

یک قلاده پلنگ امروز در ارتفاعات روستای تشویر شهرستان طارم به یک مرد ۵۰ ساله حمله و وی را از ناحیه دست و پیشانی مصدوم کرد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی اداره کل حفاطت محیط زیست زنجان در اطلاعیه خود اظهار داشت: عجمعلی غدیری بازنشسته ساکن روستای تشویر اذعان کردند که امروز برای گشت و گذار به ارتفاعات روستای تشویر رفته بوده که حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح مورد حمله پلنگ قرار گرفته است.

طبق تحقیقات صورت گرفته فرد مصدوم به تنهایی اقدام به گشت و گذار و پیاده‌‌روی در دربند تشویر کرده که مورد حمله پلنگ قرار گرفته و پس از نجات از دست پلنگ به خاطر نبودن آنتن و نبود امکان اطلاع‌‌دهی به آشنایان خود حدود یک کیلومتر پیاده‌‌روی و سپس از طریق موبایل یکی از آشنایانش را در جریان قرارداده و درخواست کمک کرده است.

بلافاصله یکی از آشنایان فرد مصدوم به محل اعزام و اورژانس شهرستان را نیز مطلع کرده و با حضور اورژانس اقدامات اولیه درمانی در محل انجام و ابتدا به بیمارستان شهدای طارم منتقل و پس از معاینات اولیه به بیمارستان آیت‌‌الله موسوی زنجان جهت درمان تکمیلی منتقل می‌‌شود. 

طبق بررسی‌های به عمل آمده و اظهارات فرد مصدوم، بی احتیاطی فرد مصدوم سبب آسیب وی شده است، محل حادثه با روستای تشویر حدود پنج کیلومتر فاصله دارد و بین روستاهای شویر، لهنه و زرده واقع شده و آقای قدیری مدعی است که به تنهایی برای گشت و گذار به این دربند رفته بوده که در این فصل سال کار خطرناکی است. 

محیط‌بانان شهرستان طارم نیز توسط همراه آقای قدیری در جریان حمله پلنگ قرار گرفته و بلافاصله به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداختند.

تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد و فردا با حضور محیط‌‌‌بانان و کارشناسان محیط‌زیست استان منطقه پایش و به بررسی موضوع خواهند پرداخت و نتیجه تحقیقات به اطلاع عموم خواهد رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز