خبرگزاری کار ایران

تاکید میلانی بر حفظ ارزش‌های طبیعی و حفاظتی پارک پردیسان

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۶۰۶

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تاکید کرد: حفظ ارزش‌های طبیعی و حفاظتی پارک پردیسان باید بالاترین اولویت را در برنامه‌ریزی ها و اقدامات داشته باشد.

به گزارش ایلنا، آرش میلانی در  جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران که به موضوع بررسی لایحه بودجه شهرداری در سال ۱۳۹۷ اختصاص داشت، درخصوص بررسی نحوه ساماندهی، طراحی و توسعه بوستان پردیسان گفت: حفظ ارزش‌های طبیعی و حفاظتی این پارک باید بالاترین اولویت را در برنامه‌ریزی ها و اقدامات داشته باشد و شفافیت و اطلاع رسانی کافی به افکارعمومی در تمام مراحل کار انجام شود.

رییس کمیته محیط زیست شورا خاطر نشان کرد که تکمیل ساختمان‌های موزه تاریخ طبیعی و تجهیز و آماده سازی کل موزه‌ها در چارچوب طرح مصوب پارک سرمایه‌گذاری قابل توجه ای را می‌طلبد که شهرداری تهران در این زمینه مشارکت خوبی خواهد داشت.

وی افزود: اصل مهم در طرح ساماندهی پردیسان پذیرش هدایت فنی توسط کمیته‌های تخصصی و مبنا قرار گرفتن مطالعات علمی است که تاکنون نیز فعالیت‌ها در همین مسیر بوده و شورای شهر هم نظارت و پایش لازم را خواهد داشت. اصل مهم دیگر حداقل مداخله در عرصه مرکزی پارک است ضمن آنکه طراحی دسترسی ها برای مردم و اجرای زیرساخت‌ها باید در سازگاری کامل با طبیعت بوده و در دوره بهره‌برداری نیز ظرفیت و توان محیط مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز