خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران:

احتمال فروپاشی بخشی از ساختمان برق حرارتی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۲۲۹

شهردار تهران گفت: احتمال فروپاشی بخشی از ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو وجود دارد به همین دلیل ساختمان های اطراف و خود ساختمان کاملا تخلیه شده اند

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی در جمع خبرنگاران در محله حادثه گفت: نمی توان قطعی گفت حریق کی تمام می شود. صبح امروز شکاف‌هایی در ورودی پارکینگ دیدم که امشب شاهد بودم شکاف ها بیشتر شده است.

وی ادامه داد: در نتیجه احتمال فروپاشی بخشی از ساختمان وجود دارد به همین دلیل ساختمان های اطراف و خود ساختمان کاملا تخلیه شده اند و اگر فروپاشی انجام گیرد انشاء الله تلفات جانی نخواهیم داشت.

او با بیان اینکه درجه حرارت در طبقه منفی چهار کاهش یافته است افزود: در خصوص ایمنی ساختمان ها برای ما فرقی نمی کند ساختمان دولتی و یا غیر دولتی باشد وقتی احساس می کنیم ایمن نیست شهرداری به آن ساختمان هشدار می دهد.

نجفی در خصوص ایمنی ساختمان وزارت نیرو تصریح کرد: به این ساختمان سه بار تذکر داده شده بود و مدیریت نیز اقداماتی انجام داده بود اما به نظر می رسد کافی نبوده است.

شهردار تهران در پایان در خصوص علت حادثه افزود: منشا این آتش سوزی هنوز معلوم نیست و تا آتش به صورت کامل اطفاء نشود نمی توان گفت آیا آتش سوزی به علت قصور صورت گرفته یا آن که عمدی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز