خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

پلیس می‌تواند قانون را مقتدرانه و با مهربانی اجرا کند

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۶۷۴

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر اینکه پلیس متکی به قانون است، گفت: پلیس باید قانون را قاطعانه و با رافت و مهربانی اجرا کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد شرفی" در همایش تخصصی روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان گیلان که با حضور مسئولان استانی در سالن اجتماعات شهدای ناجا برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی به دنیا صادر شد و همه جهان را تحت تاثیر قرار داد.

این مقام ارشد انتظامی امنیت را پایه و اساس همه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دانست و افزود: در نظام نوین جهانی اگر ملتی بتواند با تمسک به ابزار و شرایط در مقابل تهدیدهای داخلی و خارجی مقاوم باشد، آن ملت به ثبات و آرامش خواهد رسید‌.

وی با اشاره به اینکه جوان‌های ایرانی هنوز هم دنباله رو ارزش های انقلاب هستند، تصریح کرد: شخصیت هایی مثل شهید حججی برای دفاع از ارزش های اسلامی، لباس رزم پوشیدند و جان خودشان را نثار آئین مقدس اسلام کردند.

سردار شرفی با تاکید بر اینکه مردم پشتیبانان بزرگ جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: دشمن در راه ایجاد فاصله بین مردم و نظام، مستاصل شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بیکاری، فقر و آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی را از عوامل تهدیدکننده امنیت نامید و اظهار داشت: پلیس می تواند با حضور قاطعانه و با رافت و مهربانی در متن جامعه، امنیت را تضمین کند.

این مقام ارشد انتظامی همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها را برای برقراری و حفظ امنیت ضروری دانست و افزود: روزآمدی تکنولوژی در نهادهای مختلف، نقش برجسته‌ای در مدیریت افکار عمومی دارد.

وی پیش‌بینی و تشخیص به موقع مسائل دامنه دار اجتماعی را از الزامی‌ترین ویژگی‌های پلیس برشمرد و بیان داشت: با پیش بینی دقیق از رقم خوردن بحران های مختلف جلوگیری می شود ؛ تاکید کرد، پلیس متکی به قانون است و قانون را مقتدرانه و مودبانه اجرا می کند.

رئیس پلیس پیشگیری استان، امنیت مشارکتی را موثرترین راه برای حفظ و تثبیت امنیت قلمداد کرد و بیان داشت: امروز وضعیت امنیتی استان گیلان در سطح مطلوب قرار دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به کاهش آمار سرقت در استان گیلان، خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای رسمی ۱۹۷، میزان انتقاد مردمی از پلیس گیلان از شروع سال جاری ۶ درصد و میزان شکایت ها ۲۷ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز