خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

اجرای قاطعانه قوانین در ارتقای منزلت اجتماعی پلیس موثر است

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۸۶۲

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به کارکرد پلیس، بیان کرد: یکی از دلایل مؤثر بر منزلت سازمانی نیروی انتظامی، عملکرد مشهود پلیس و عرضه توانایی‌هایش در جامعه است، زیرا اجرای قاطعانه قوانین در ارتقای منزلت اجتماعی پلیس موثر است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، همایش روسای کلانتری‌ها و فرماند‌هان پاسگاه‌های انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار "محمد شرفی" رئیس پلیس پیشگیری ناجا و کلیه فرماندهان، معاونان و روسای پلیس های تخصصی، کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج برگزار شد.

سردار شرفی در این همایش طی سخنانی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به دلیل افزایش توان تحرکی در عرصه‌های مختلف و با برنامه‌ریزی خاص، نا آرامی‌های اخیر را مدیریت کرد، اظهار کرد: پلیس با مدیریت، عملیات روانی و خویشتنداری تمامی صحنه‌ها را مدیریت کرد و عملکردی بی نظیر از خود به نمایش گذاشت و هم مردم و هم مسئولان به خوبی از آن حمایت کردند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: دشمنان زخم خورده از جمهوری اسلامی قصد داشتند در حوزه امنیت داخلی دست‌اندازی کنند که با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، بصیرت مردم و مدیریت صحیح دستگاه‌های نظامی و امنیتی به اهداف شوم خود نرسیدند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان این که اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، اکنون در همه جا زبانزد خاص و عام است و دشمنان کشور به شدت نسبت به این موضوع حساس شده و هر روز ما را تهدید می کنند، اظهار کرد: دلیل نخست آن  این است که راهبرد امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران تنها با نگاه به درون کشور تعریف نشده است و این به برکت فرماندهی و رهبری مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است. دشمنان نظام و انقلاب همواره به برکت لطف خداوند، خون پاک شهدا، هدایت عالمانه و داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به خاک ذلت نشسته و ضربه سختی خورده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پس از تحلیل وضعیت جرایم و کشفیات در استان کهگیلویه و بویراحمد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی استان، توفیقات حاصل را نشانگر پویایی و در صحنه بودن پلیس دانست و گفت: اجرای قاطعانه قانون همراه با رعایت ادب و اخلاق ضامن ارتقاء منزلت اجتماعی پلیس است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا یکی از مهمترین موضوعات را کاهش سرقت از اماکن خصوصی عنوان کرد و گفت: سرقت از اماکن خصوصی و کارگاه های تولیدی و کارخانه هایی که به دلایلی تعطیل هستند، بیشترین فراوانی را در این نوع سرقت داشته است.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مجموعه فرماندهی انتظامی استان، با اشاره به کاهش چشم گیر وقوع سرقت و نزاع های دسته جمعی در کهگیلویه و بویراحمد و وضعیت مطلوب این استان نسبت به آمار کشوری در این زمینه، تصریح کرد: پلیس این استان در بسیاری از حوزه ها از جمله دستگیری مجرمان، مبارزه با قاچاق کالا و کنترل سوانح سازمانی موفق عمل کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به کارکرد پلیس، بیان کرد: یکی از دلایل مؤثر بر منزلت سازمانی نیروی انتظامی، عملکرد مشهود پلیس و عرضه توانایی‌هایش در جامعه است، اگر پلیس قانونمند و مجری خوب قانون باشد و قانون قاطعانه و مؤدبانه اجرا شود، قانون پذیری فراگیر می شود زیرا اجرای قاطعانه قوانین در ارتقای منزلت اجتماعی پلیس موثر است.

سردار شرفی در پایان گفت : من از طرف خودم و فرمانده ناجا از عملکرد خوب، انسجام، همدلی، معرفت و مجاهدت شما تلاشگران عرصه نظم و امنیت در فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد صمیمانه سپاسگزاری می کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز